AndroidHealthClinic

Het grote "stel je homegym (tijdelijk) open voor anderen" topic

Bezoekers in dit topic

Gewoon 3 weken lekker buiten sporten. Beetje aan je conditie werken.
Precies. Wandelen, fietsen, in de tuin werken. Eventueel een parkje of speeltuintje in de buurt op zoeken om wat pull ups te doen. Mogelijkheden zat als je een beetje creatief bent.
Ik heb ook nog wat elastieken liggen dus ik overleef de komende weken wel. Zolang je niet in een wedstrijd prep zit is er weinig aan het handje. Alleen maar motiverender om over een week of 3 weer naar de gym te kunnen gaan.
 
Ik stel mijn squat rack ter beschikking.
1 euro per rep.
Iedereen welkom.
Regio Vlaams-Brabant
 
Precies. Wandelen, fietsen, in de tuin werken. Eventueel een parkje of speeltuintje in de buurt op zoeken om wat pull ups te doen. Mogelijkheden zat als je een beetje creatief bent.
Ik heb ook nog wat elastieken liggen dus ik overleef de komende weken wel. Zolang je niet in een wedstrijd prep zit is er weinig aan het handje. Alleen maar motiverender om over een week of 3 weer naar de gym te kunnen gaan.
Of als je geen gains hebt om te verliezen. Komt 95% of the DBB'ers goed weg :trollface:
 
Vroeger vaak mensen laten trainen, of getraind. Gratis en voor niks.
Op een gegeven moment merk je dat ze geen motivatie hebben voor de sport, en laten ze niks meer horen. Sta je daar toch weer uren van je tijd te verliezen.

Een dbb'er zou het wellicht meer waarderen.
Wie echt interesse heeft kan zich aanmelden. Nijmegen/Kranenburg. Liefst wel een groep in een keer, dat ik er geen tijd aan kwijt ben. Verder kom je het huis niet in, daar zit mijn vriendin niet op te wachten, maar jij zelf vast ook niet. :D
Er is denk ik wel plaats voor 5 personen om tegelijk te komen trainen.

Bekijk bijlage 483221
Dit weekend DBB-meet bij Onslow . First in, plek voor 5. :P
 
Ja kan me voorstellen dat het voor de kuurders onder ons een ander geval is, maar ik loop in 3 weken niet echt leeg. ;)
Je laat je 3 weken vollopen zeker? :wijnglas:
 
Een trainings-buddy voor mijn homegym lijkt mij wel tof.
Mijn voorkeur gaat uit naar een ervaren sporter, atleet zodat ik mijn technieken ook wat bij kan schaven.
om 20u moet de training wel achter de rug zijn want dan gaan de kinderen naar bed.
regio Hamont-Achel, Valkenswaard
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    137,5 KB · Weergaven: 161
Een trainings-buddy voor mijn homegym lijkt mij wel tof.
Mijn voorkeur gaat uit naar een ervaren sporter, atleet zodat ik mijn technieken ook wat bij kan schaven.
om 20u moet de training wel achter de rug zijn want dan gaan de kinderen naar bed.
regio Hamont-Achel, Valkenswaard

interesse! Kan je alleen geen PM sturen.
 
Snap eigenlijk niet waarom de mods dit topic open laten. Jullie hebben het blijkbaar niet echt begrepen.

En ja begin nu maar te roepen dat met 50 aan een kassa staan ook niet kan.
 
Back
Naar boven