XXL Nutrition

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een setje van die 50kg schijven zou ik best nog eens willen hebben. Mooi man.
 
  • Like
Waarderingen: BJV
Ben er heel trots op! Een set van 50 tot 1,25. Als het goed is krijg ik de 1kg en 0,5kgs ook nog!
 
Direct een volledige set, met genoeg 25'ers: congrats.
Zoek zelf ook nog die barbell in 50mm (geen 55mm voor mij)
 
  • Like
Waarderingen: BJV
200 euro voor een exemplaar waar de knurling thv snatch-grip volledig is afgesleten, redelijk wat roest en (waarschijnlijk) zonder de sluiters: no thanks :p
 
200 euro voor een exemplaar waar de knurling thv snatch-grip volledig is afgesleten, redelijk wat roest en (waarschijnlijk) zonder de sluiters: no thanks :p

Dat het duur is had ik al door haha maar wat is eigenlijk een beetje een normale prijs voor zulke stangen ?

Zag een tijdje terug dat dezelfde adverteerder 55mm stangen verkocht voor €100,-
 
Een USSR halterset uit 1978
IMG_0144.jpg
 
Ziet er bruut uit.
Geen rubber? Dus niet specifiek voor weightlifting?
Lijkt me vet voor in een hardcore home-gym van een powerlifter. :)
 
Ziet er bruut uit.
Geen rubber? Dus niet specifiek voor weightlifting?
Lijkt me vet voor in een hardcore home-gym van een powerlifter. :)

Vroeger werd dit wel voor weightlifting gebruikt, voordat er rubberen schijven waren.
 
Laatst bewerkt:
En in 1978 hadden ze nog geen rubber schijven?
Ik dacht dat die al veel langer bestonden. Zat ik dus ff mis.
 
En in 1978 hadden ze nog geen rubber schijven?
Ik dacht dat die al veel langer bestonden. Zat ik dus ff mis.

In de jaren 70 begon het wel met rubberen schijven, maar ijzer zal veel goedkoper zijn geweest.
 
Gisteren ook naar "Wereldecord" gekeken?
Daar viel het me ook op dat die barbell en schijven wat weg hadden van die uit -Thomas- zijn collectie.
 
Ik ben nog steeds op zoek naar 55 mm schijven dus als er iemand een paar schijven liggen heeft, let me know.
 
Ik ben nog steeds op zoek naar 55 mm schijven dus als er iemand een paar schijven liggen heeft, let me know.

Ik heb nog een set 25ers liggen. Extreem dunne. En een set prachtige 15kg met ussr erop staal.
 
Ik heb nog een set 25ers liggen. Extreem dunne. En een set prachtige 15kg met ussr erop staal.

Heeft Stalin er zelf nog mee getraind :D
 
Back
Naar boven