XXL Nutrition

Het grote Vintage Barbells, Schijven en Collars Topic

• Topic Starter Topic Starter
Dat is mijn advertentie ja :o.
Wou gewoon eens peilen of er interesse naar is.
Misschien komt binnenkort mijn Eleiko gewichthefbaar uit 2000 (geen 'echte' vintage) ook te koop.

Gisteren weer wat spulletjes opgehaald.
Ik ging voor vintage eleiko bumpers (2 euro/kg), maar zag ter plaatse in de hoek nog een mooie oude Schnell Hantel powerlifting baar, die ik uiteindelijk voor 120 heb meegekregen.
Misschien kan ik binnenkort deze set bumpers compleet maken, maar valt nog af te wachten (en wat zijn vraagprijs zou zijn).
1.jpg 2.jpg 3.jpg

Gisteren een nieuwe benchpress opgehaald en daar zat deze stang bij met een paar gewichten. Iemand die me er iets van kan vertellen? Is hij het oppoetsen waard?
ie2vj4.jpg
cu8lw.jpg

29nwcuo.jpg
11v5mb6.jpg

Net een setje 25KG schijven opgehaald voor een euro de kilo.

20170727_000953.jpg 20170726_234048.jpg 20170727_000837.jpg

goei prijsje, krijg je later easy het dubbel voor.
Is het misschien 55mm?

Ik ga morgen normaal ook een leuk setje oude schijven ophalen.

Gewoon 50mm. Wel gaaf, normaal kom ik dat spul nooit tegen, wel leuk om een setje oldskool schijven te hebben om mee te deadliften.

Nieuwe aanwinst: + 402.5kg vintage eleiko (naast de 70kg die ik al had).
Niet alles voor mij. 6 schijfjes hadden wel wat werk nodig.
IMG_4644.JPG IMG_4649.JPG

IMG_4643.JPG
Ik was laatst in het buitenland in echt zo´n oldskool gym geval waar ze allemaal van dit soort schijven hadden haha.

veel van die berg schijven hadden ze ook.. Maar wat ze ook hadden waren 30?mm barbells van miss. 10 kg of zo? waar al aan beide zijde een schijf aan ´´vast´´ zat.. Weet jij waar dit voor dient? Dus er zat al wat gewicht op zeg maar, wat er dus niet af te halen viel ook..

Iemand enig idee waar ik 55 mm schijven kan vinden?

Terug
Naar boven