XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

darmen gaan weer lekker full meaantje:sad:

schijt me de ganse dag verloren

Dat moment dat je op werk de vraag krijgt waarom je iets niet af hebt maar je niet wil zeggen dat je de hele dag moest schijten.

:roflol:
bij mijn vorige stage op de 2de stagedag de WC verstopt gescheten, dat was ook zo'n lekker awkward momentje

Telefoontje van school dat ik volgende week mijn eerste stage examen moment heb en dit moet presenteren. Probleem is dat ik al die tijd alleen op DBB heb gezeten en nog niks heb gedaan. :headbang::headbang:

Dat moment dat je op werk de vraag krijgt waarom je iets niet af hebt maar je niet wil zeggen dat je de hele dag moest schijten.
Know the feels.
Buikgriep gehad maar kwam er precies niet volledig door. Had lichtjes koorts en last van darmen maar net niet genoeg om thuis te blijven, dacht ik.
Twee uur later op het werk toch afgezien. Om de 5 minuten naar het toilet, is niet gemakkelijk in de chemische industrie als je net vanboven op een kolom staat van 40m en je met een trapladder naar beneden moet :(

Youtube videos op 144p zetten en m'n internet thuis is nog steeds te traag om ze te laden..

Mijn gym crush was niet in de fitness :(

Terug
Naar boven