Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je biceps onder de 40cm meten.
Mijn mening is onder de 1m70. Maar op de misc zeggen ze dat 1m80 king of manlets is, dus dat ben ik zelf

Dat roept iedereen met -40cm biceps.

Mijn mening is onder de 1m70. Maar op de misc zeggen ze dat 1m80 king of manlets is, dus dat ben ik zelf![]()

Alles onder de 1m80.
Of hij wijzigt juist voortaan al.de plannenGeen seks voor een week en hij draait wel bij
Dat Laatste moment veranderen kan bij mij ook in het verkeerde keel gaat schieten gelukkig houd mijn vriendin er rekening mee. Om ruzie te voorkomen. Zeker voor bodybuilders is planning belangerijk
,alles onder de 1.851.84 is de gemiddelde lengte van een normale Nederlandse man
.1.84 is de gemiddelde lengte van een normale Nederlandse man.
Alles onder de 1m80 is dus een manlet.
184 represent.
(Als ik bij m'n ouders op bezoek ben ben ik alsnog een manlet, m'n pa is 2.04 en m'n broertje 2.11)
Mijn pa is 1m65, en al mijn nonkels zijn onder de 1M70, beidde grootvaders ook onder 1m70.184 represent.
(Als ik bij m'n ouders op bezoek ben ben ik alsnog een manlet, m'n pa is 2.04 en m'n broertje 2.11)

Nope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.maar we kunnen er over eens zijn dat 1.90 - 1.95 de perfecte lengte is
(daarboven word het al snel slungelig en over daaronder zullen we het maar niet hebben)
1m94 is de perfecte lengte. Punt.Nope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.
Veel hangt ook af van je schouderbreedte, als je groot bent en van nature smal gebouwd wordt het moeilijk.
Acromegalie in de familie184 represent.
?