MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #107.302
Vanaf wanneer ben je manlet eigenlijk?

• #107.308
  • #107.310
Geen seks voor een week en hij draait wel bij

Dat Laatste moment veranderen kan bij mij ook in het verkeerde keel gaat schieten gelukkig houd mijn vriendin er rekening mee. Om ruzie te voorkomen. Zeker voor bodybuilders is planning belangerijk
Of hij wijzigt juist voortaan al.de plannen

• #107.316
maar we kunnen er over eens zijn dat 1.90 - 1.95 de perfecte lengte is

(daarboven word het al snel slungelig en over daaronder zullen we het maar niet hebben)

• #107.318
maar we kunnen er over eens zijn dat 1.90 - 1.95 de perfecte lengte is

(daarboven word het al snel slungelig en over daaronder zullen we het maar niet hebben)
Nope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.
Veel hangt ook af van je schouderbreedte, als je groot bent en van nature smal gebouwd wordt het moeilijk.

• #107.319
Nope, imo is 185 de perfecte lengte, je bent groot maar kan toch nog goed fysiek opbouwen. Op 190 en hoger is het al moeilijk om een indrukwekkend fysiek op te bouwen, tenzij je roids doet.
Veel hangt ook af van je schouderbreedte, als je groot bent en van nature smal gebouwd wordt het moeilijk.
1m94 is de perfecte lengte. Punt.

184 represent.
(Als ik bij m'n ouders op bezoek ben ben ik alsnog een manlet, m'n pa is 2.04 en m'n broertje 2.11)
Acromegalie in de familie :o?

• #107.320
Perfecte lengte is 18cm, al de rest is onzin.

Terug
Naar boven