XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Oof... Als dat geen goed examen is, dan weet ik het ook niet meer. Ik gok rond de 70%?
    Wou deze ochtend nog eens herhalen, was blijkbaar alles kwijt op wonderbaarlijke wijze.
     
    Het maakt cutten wel extra zwaarder als lekker eten het enige is wat je gelukkig maakt een vol genoeg hebben natuurlijk ook. (trainen ook wel, maar zonder een pomp en weinig kracht heb je er niet veel aan)
     
    cdaf0242b68d2e615fcb8f5e48041184c8b869ba_full.jpg
     
    Het maakt cutten wel extra zwaarder als lekker eten het enige is wat je gelukkig maakt een vol genoeg hebben natuurlijk ook. (trainen ook wel, maar zonder een pomp en weinig kracht heb je er niet veel aan)

    Up je carbs en ook je cardio
     
    Ingevroren zalm of verse, vers is aardig prijzig voor elke dag denk ik.
    Ga net als ik fulltime werken en nog bij je mama thuis wonen dan kan je net als ik iedere dag zalm eten. Sowieso vers.
     
    Ga net als ik fulltime werken en nog bij je mama thuis wonen dan kan je net als ik iedere dag zalm eten. Sowieso vers.
    Bij mama woon ik nog, full time word hem niet door school nu. Maar ik snap je punt
     
    Had ik net gedaan met mijn abs/core workout en wilde ik mijn krachthonk intrekken, gebeurde er een best spectaculair auto ongeval bij ons op straat en hebben we met de andere buren de bestuurster een beetje opgevangen, ze was zelf gelukkig in orde maar helemaal overstuur.

    Mijn katje was achteraf ook nog enorm zenuwachtig door de slagen (er is ook een rij Heras hekken meegesleurd) en dan ben ik maar een uurtje met het beestje gaan wandelen ipv te trainen :roflol:

    Toen deze overvloog snelde hij ineens naar binnen, de kleine held :D

    20190614_210256.jpg
     
    Ga net als ik fulltime werken en nog bij je mama thuis wonen dan kan je net als ik iedere dag zalm eten. Sowieso vers.
    Of maak je school af zoals ik, dan hoef je niet meer bij mama te wonen én kun je ook elke dag zalm eten.
     
    dreamy1 nu ben ik wel benieuwd wat je werk is
     
    Of maak je school af zoals ik, dan hoef je niet meer bij mama te wonen én kun je ook elke dag zalm eten.

    Dat probeer ik ook en wil ik ook heel graag. maar iedere keer op het roc word ik uitgenodigd voor een “hersencapaciteit” toetsje waaruit ze zien dus hoe slim ik ben en vanuit daarvan gaan ze dus vooroordelen en uiteindelijk mij afwijzen voor de opleiding. Ik ben sws niet goed in boeken en leren, meer van het mijn handen vies maken. Heb sws moeite met niveau 2
     
    Dat probeer ik ook en wil ik ook heel graag. maar iedere keer op het roc word ik uitgenodigd voor een “hersencapaciteit” toetsje waaruit ze zien dus hoe slim ik ben en vanuit daarvan gaan ze dus vooroordelen en uiteindelijk mij afwijzen voor de opleiding. Ik ben sws niet goed in boeken en leren, meer van het mijn handen vies maken. Heb sws moeite met niveau 2
    Solliciteer maar niet bij de Luchtmacht. Als jij aan een vliegtuig gaat sleutelen, zeg ik mijn baan als engineer op omdat ik iedere betrokkenheid bij een luchtvaartincident wil voorkomen.
     
    Back
    Naar boven