- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Kerel,Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Gecondoleerd man.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kerel,Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Thnx
Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Gecondoleerd. En veel sterkte.Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie

Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Jezus. Succes vriend. Soms is de wereld echt fucking hard.Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Gecondoleerd. Verlies van je opa is al erg genoeg, zo'n klap in je gezicht van je familie helpt dan niet.Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...
Niemand die mij belt.
Mooie familie
Ga maar wel krijg je spijt van.Nee het is gewoon helemaal kut.
Ik kwam er 2 a 3x per week. Ik maakte elke week maaltijden voor ze zodat ze goed en lekker te eten hadden terwijl alle andere kleinkinderen (en kinderen) in geen velden of wegen te bekennen waren. Ik kwam er graag met mijn zoontje. Niemand kwam voor de rest
En dan aankomende week de begravenis waarin iedereen nep gaat doen dat ze em missen? Maar waar was iedereen toen ie nog leefde..
f**k ze allemaal. Ik ga niet.
Kben pissed off.
Je gaat voor hem, niet de anderen eh. Gecondoleerd, kut situatie ook.Nee het is gewoon helemaal kut.
Ik kwam er 2 a 3x per week. Ik maakte elke week maaltijden voor ze zodat ze goed en lekker te eten hadden terwijl alle andere kleinkinderen (en kinderen) in geen velden of wegen te bekennen waren. Ik kwam er graag met mijn zoontje. Niemand kwam voor de rest
En dan aankomende week de begravenis waarin iedereen nep gaat doen dat ze em missen? Maar waar was iedereen toen ie nog leefde..
Kben pissed off.
Ik ga niet voor hem, hij is dood.Je gaat voor hem, niet de anderen eh. Gecondoleerd, kut situatie ook.
Wel terecht dat je boos bent.
Me opa zou het waarderen als al die mensen hem eens hadden bezocht toen ie nog leefde.Ga gewoon wel. Die familie ben jij niets schuldig, maar je opa zou het waarderen. Sterkte pik.
Snap het.Nee het is gewoon helemaal kut.
Kben pissed off.