XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #149.203
  • #149.205
Gecondoleerd kerel:(

• #149.207
  • #149.211
Vriendin leest net op feestboek dat m'n opa gisteravond is overleden...

Niemand die mij belt.

Mooie familie
Gecondoleerd. Verlies van je opa is al erg genoeg, zo'n klap in je gezicht van je familie helpt dan niet.

Hopelijk is het niet bewust maar zijn ze het vergeten omdat ze zelf overvallen zijn door alle emoties. Kan zijn dat de rouwpost nog komt. Al werd aan beide kanten van mijn familie het kerstkaarten-adressenboekje daarvoor gebruikt. Aangezien niet iedereen kerstkaarten stuurt zijn daar onbewust ook wel dingen fout gegaan. Wat ik probeer te zeggen, hopelijk is het niet zo persoonlijk als het misschien lijkt. Sterkte.

• #149.212
Nee het is gewoon helemaal kut.
Ik kwam er 2 a 3x per week. Ik maakte elke week maaltijden voor ze zodat ze goed en lekker te eten hadden terwijl alle andere kleinkinderen (en kinderen) in geen velden of wegen te bekennen waren. Ik kwam er graag met mijn zoontje. Niemand kwam voor de rest
En dan aankomende week de begravenis waarin iedereen nep gaat doen dat ze em missen? Maar waar was iedereen toen ie nog leefde..

f**k ze allemaal. Ik ga niet.

Kben pissed off.

• #149.214
Ik kwam er 2 a 3x per week. Ik maakte elke week maaltijden voor ze zodat ze goed en lekker te eten hadden terwijl alle andere kleinkinderen (en kinderen) in geen velden of wegen te bekennen waren. Ik kwam er graag met mijn zoontje. Niemand kwam voor de rest
En dan aankomende week de begravenis waarin iedereen nep gaat doen dat ze em missen? Maar waar was iedereen toen ie nog leefde..

Kben pissed off.
Ga maar wel krijg je spijt van.

• #149.215
Ga gewoon wel. Die familie ben jij niets schuldig, maar je opa zou het waarderen. Sterkte pik.

• #149.216

Kben pissed off.
Je gaat voor hem, niet de anderen eh. Gecondoleerd, kut situatie ook.

Wel terecht dat je boos bent.

• #149.217
Je gaat voor hem, niet de anderen eh. Gecondoleerd, kut situatie ook.

Wel terecht dat je boos bent.
Ik ga niet voor hem, hij is dood.
Ik kwam voor hem naar hem toen ie nog leefde.

Dit is slechts voor je eigen afsluiting en dat heb ik al gedaan. Daar heb ik vrede mee.

• #149.218
Ga gewoon wel. Die familie ben jij niets schuldig, maar je opa zou het waarderen. Sterkte pik.
Me opa zou het waarderen als al die mensen hem eens hadden bezocht toen ie nog leefde.
Hij was geen bullshitter en zou het 1 grote neppe poppenkast hebben gevonden. Al die mensen die nu opeens huilen dat ze em missen.

• #149.220

Kben pissed off.
Snap het.
Maar je gaat sowieso wel pik, is je opa.
Maar wel fuckedup als je 't mij vraagt.

Wees maar even pissed off, neemt niemand je kwalijk.

Sterkte man!

Terug
Naar boven