Gast 166060
Huge Freak
- Lid sinds
- 26 aug 2018
- Berichten
- 7.814
- Waardering
- 8.704
Jij hebt straks assisted suïcide op je naam staanNormaal had het tussen 12 en 13u moeten zijn. Alleen is er momenteel een probleem met de software.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt straks assisted suïcide op je naam staanNormaal had het tussen 12 en 13u moeten zijn. Alleen is er momenteel een probleem met de software.
Op een vreemde wijze was het een vrij positieve dag, de directe leiding (welke aanwezig was) en het hoger managent kreeg regelmatig harde kritiek met vrij duidelijke aanbevelingen, ook de groep kon zich natuurlijk op een aantal punten verbeteren, maar in verhouding was richting ons minder kritiek.slecht leiderschap. Helaas het komt veel te veel voor.
zonder duidelijkheid schiet niemand iets op met zo’n dag.
denk het nietOp een vreemde wijze was het een vrij positieve dag, de directe leiding (welke aanwezig was) en het hoger managent kreeg regelmatig harde kritiek met vrij duidelijke aanbevelingen ook de groep, kon zich natuurlijk op een aantal o7nten verbeter, maar in verhouding was richting ons minder kritiek.
Ik ben benieuwd of ze de ballen hebben om wat met de aanbevelingen te doen.
En nu in het Nederlands.Nog voor ze het eten brachten, waarvoor ik via whatsapp voor moest passen. Dan kwam het pijnlijke moment dat ze doormoest...
Neem aan van wel. zonde van het eten.
En dan nog Ff tikki (Dit is een betaal app geen paniek) naar haar sturen 50 fitty wel zo eerlijk.
Ik kan altijd genieten v.d. anekdotes, in geschiedenisboeken, van hoe soldaten omgingen met officieren die hun boekje te buiten gingen. Als ik me niet vergis was het Knappe die beschreef hoe een officier tijdens een infanterieaanval, langs achter, een pulverkuss in het been kreeg. Daarna hebben ze hem nooit meer gezien.De (klimaat)histerie heeft ook Defensie bereikt. Commandant: "Hey Bert, kun je even uitzoeken wat de stikstof (NOx)-uitstoot van onze motoren / vliegtuigen is gedurende de verschillende segementen van de vlucht en verschillende missieprofielen. O ja, voor het einde van de week moet ik het weten."
Op zich best leuk om me in te verdiepen en te berekenen (analyses vind ik altijd wel leuk) en een verslagje schrijven, maar dat 'even' tussen je werkzaamheden door en 'o, ja, voor het einde van de week' met waarschijnlijk als enige doel dat iemand hogerop de bui voelt hangen en voorbereid wil zijn voor het geval er kamervragen komen, waarschijnlijk vanuit links.

roflIk kan altijd genieten v.d. anekdotes, in geschiedenisboeken, van hoe soldaten omgingen met officieren die hun boekje te buiten gingen. Als ik me niet vergis was het Knappe die beschreef hoe een officier tijdens een infanterieaanval, langs achter, een pulverkuss in het been kreeg. Daarna hebben ze hem nooit meer gezien.
![]()
Ik heb een paper gevonden, gepubliceerd in een wetenschapplijk blad, met een onderzoek uitgevoerd door de US Air Force Engineering departement op één van hun C-130H Hercules vliegtuigen (zelfde model als onze) en uitgevoerd met dezelfde motor (Rolls-Royce T56 Engine). Hierin is voor verschillende power conditions (segmenten van de vlucht) de NOx uitstoot gemeten met betrouwbare apparatuur, uitgedrukt in gram per kg fuel.Hoe zou je dat zo 1,2,3 moeten kunnen ophoesten? Er is niet een eenvoudige corellatie met het brandstof verbruik.
Gelukkig zit ik niet bij de infanterie en werken hier geen soldaten, kom ik even goed weg.Ik kan altijd genieten v.d. anekdotes, in geschiedenisboeken, van hoe soldaten omgingen met officieren die hun boekje te buiten gingen. Als ik me niet vergis was het Knappe die beschreef hoe een officier tijdens een infanterieaanval, langs achter, een pulverkuss in het been kreeg. Daarna hebben ze hem nooit meer gezien.
![]()
Ik wou je indirect een tip geven.Gelukkig zit ik niet bij de infanterie en werken hier geen soldaten, kom ik even goed weg.
