MuscleMeat

Het grote XBOX360 topic

god god, ik heb ook een xbox360 het lukt mij alleen niet om live te installeren en ook mijn geluid doet het niet :mad:

bij het geluid had ik eerst ook problemen.
kijk goed of hij is de goede aansluiting zit.

pfff,duurt nog even voordat GRAW 2 uitkomt... elke dag is te lang ;)

ik heb via op mijn pc-scherm + boxen aangesloten en dat is minijack voor het geluid, dus moet ik van 2xtulp male naar 1x minijack een verloopstukje hebben die ik niet kan vinden. nu heb ik er 2 verloopstukjes tusse maar dat werkt niet

Wie heeft er een omgebouwde Xbox360?

Ik heb m'n 360 nu al een tijdje, maar ik heb alleen SC: Double Agent en Gears of War. Vind de games een beetje te duur.
Nu wil ik hem wel graag om laten bouwen, maar een maatje zeg dat ik dat beter niet kan doen. Dit vanwege de garantie, en omdat ik hem dan 5 x moet opstarten voordat een spel het doet? Een maatje van hem had hier last van etc.

Hoe betrouwbaar is dat ombouwen? en waar hebben jullie t laten doen?

er zijn ook al spellen vanaf €30

ik speel er echt nooit meer op

Wie heeft er een omgebouwde Xbox360?

Ik heb m'n 360 nu al een tijdje, maar ik heb alleen SC: Double Agent en Gears of War. Vind de games een beetje te duur.
Nu wil ik hem wel graag om laten bouwen, maar een maatje zeg dat ik dat beter niet kan doen. Dit vanwege de garantie, en omdat ik hem dan 5 x moet opstarten voordat een spel het doet? Een maatje van hem had hier last van etc.

Hoe betrouwbaar is dat ombouwen? en waar hebben jullie t laten doen?

Paar blz terug bladeren en je vindt al je informatie :).

Laatst bewerkt:
Kun je hem nou ook om laten bouwen zonder dat er allemaal chips aan te pas komen? Ik heb m'n Playstation 2 ook laten ombouwen destijds, maar dat ding is nu zo gaar als de t*ring. Ik zit namelijk te twijfelen om een nieuwe console te kopen en wil een xbox of xbox360 kopen. Verschil zit 'em natuurlijk vooral in prijs. De xbox360 is €285 en dan moet ik 'em nog om laten bouwen. De ouderwetse xbox kan ik voor €80 krijgen en is al omgebouwd inclusief een aantal spellen.

Maarja, om nou zo'n verouderde console te gaan kopen is ook zonde van m'n geld. Er worden ook geen games meer uitgebracht voor de xbox volgens mij. Of kun je games van de xbox360 ook op de normale xbox spelen?

Xbox360 ombouw is in principe een flash van je DVD-drive, alleen zal je momenteel wel een premodded Xbox360 moeten kopen. De nieuwe Benq drives kunnen nog niet worden geflashed. Je kan ook een oudere Xbox360 kopen met Hitachi of Samsung drive, die kunnen in de meeste gevallen wel omgebouwd worden.

En dat flashen houdt in dat je softwarematig iets verandert aan de instellingen oid? Sorry, ben er nog niet zo in thuis.

bij dat flashen doen ze de dvddrive van een hacked firmware voorzien waardoor de drive denkt dat er een origineel spel inzit.

Aha, hartstikke bedankt! Het wordt dan nog even sparen voor zo'n mooie console. 300 euro is veel geld voor zo'n pauperstudent als ik!

ik verwacht dat ie over tijdje als ps3 uitkomt hier wel een beetje in prijs zakt.

BOEM!

Heeft deze pauperstudent eindelijk genoeg geld, hoor ik ineens allemaal gekke verhalen over rode lampjes en rings of death enzo. En ik wil 'em stiekem toch wel heel graag kopen. Wie kan me advies geven!

Ik heb een 360. Erg de moeite hoor!
Ik zou niet teveel nadenken over die PS3, het gaat er eigenlijk niet te goed mee...
In theorie is de PS3 beter, maar de toekomst zit hem in de 360, geloof me.
Enneugh... errors? Als die er dan al zijn zullen die zeker verholpen worden hoor.

BOEM!

Heeft deze pauperstudent eindelijk genoeg geld, hoor ik ineens allemaal gekke verhalen over rode lampjes en rings of death enzo. En ik wil 'em stiekem toch wel heel graag kopen. Wie kan me advies geven!

Afblijven van die zooi. MS maakt nog steeds op dezelfde wijze hun 360's. Pas als er echt nieuwe mainboards komen met verbeterde koeling zou je het kunnen overwegen. Nu hebben ze een lapmiddel maar dat is geen garantie dat je 360 blijft werken.

Ik heb vanmorgen de 360 Elite + Halo 3 gereserveerd. Heb er zin in :D

Terug
Naar boven