AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Releasedata van sommige games kloppen niet helemaal. MS heeft begin april ook nog een hele rits games op de rol staan.

Zijn gewoon de data dat die spellen in die webshop in de verkoop gaan. Zal ongeveer wel kloppen. Kon zo snel geen betere release lijst vinden.

ik ben wel in voor een potje gamen
Voor diegene die me wil toevoegen,en die durft ;)

gamertaq mysterieman

Heb hem vandaag niet kunnen kopen. Het overzetten van het geld van spaar- naar girorekening duurde een dag. Dus hopelijk morgen (vrijdag). Maar ik weet niet, ik twijfel een beetje. 400+ euro voor een spelcomputer, is veel geld. Is het het echt waard?:D

is GRAW2 al uit? Gister die trailers bekeken, man man dat is waar ik van hou! Realisme, taktiek en teamplay. Net als Vegas is dat een game die ik erg graag wil. 2day is the big day, ik ga zo een x360 kopen!

Laatst bewerkt:
Haha veel plezier ermee bro, ga je geen spijt van krijgen.

Toevallig ook een HD tv? ;)

Helaas niet, wat houd High Definition verder eigenlijk in? Zit er echt veel verschil in?

net nog effe GOW online gedaan ik zuig in versus :P

Mja ik heb hem hoor. Geen HD tv helaas,mja dat komt ooit nog wel.
Heb hem met splintercell double agent, en 2 wireless controllers + accu's en opladertje en zo'n headset. En een harde schijf. Vind het echt flex via dat xbox Live demo's downloaden enzo. Maar laat hem snel ombouwen.
Vind hem echt de bommm!
Wie speelt MP demos? Bf2 ofzo?

jeetje heb je GOW nie gekocht?

Hallo mensen,

Ik heb een vraag, ik heb een spel overgenomen van iemand maar die doet het niet.
Wanneer je de cd erin doet geeft het verdomme aan dat ik het spel/cd in een x-box 360 console moet doen?
Lekker vaag of niet? Hij zit natuurlijk gewoon in een x-box 360!
Weten jullie hoe dit komt of wat het is?:mad:

jeetje heb je GOW nie gekocht?

Nee ik hou meer van realisme, en heb alle andere delen van splintercell uitgespeeld op de PC. Moet zeggen dat hij erg gaaf is, maar ik zeker GoW ook wil hebben. Binnenkort ombouwen en downloaden.
Btw Demo gedownload van Fight Night round 3, echt een zeer geil boksspel, grafisch echt super en het speelt wel lekker.
Mijn gamertag is "MIKEH nl" Als iemand wilt toevoegen ;)

heb mijn xbox 360 sinds 2 dagen.
heb een gamertag aangemaakt.
maar nu staat er dat ik uit de uk kom.hoe kan ik dat veranderen??

maar wat een ding.ben vannacht tot 03.40 doorgegaan.

heb gister samen met een maat.
gow online uitgespeeld.maar zijn er nog meer van dat soort spellen.
dat je hem in online co-op de verhaallijn uitkan spelen??

Terug
Naar boven