AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Ik heb 2x maal een xbox360.
1 ervan de duurdere versie heeft the ring of dead en doet niet veel meer.
Van de verzekering al geld gekregen voor een nieuwe :D en mijn kapotte wordt 1 dezer dagen opgehaald voor reparatie door een koerier ( gezien de 4 lampen en wat lezen op het internet krijg ik geheid een nieuwe ) zo gauw als ik mijn eigen weer heb verpats ik de andere ;)
De schade is overigens veroorzaakt door blikseminslag via de telefoonlijn ( ADSL aansluiting )

Ik heb een probleempje als ik m'n 360 aansluit op een oude 4:3 tv.
Als ik de 360 zet op "widescreen" dan is het beeld te uitgerokken, zet ik hem op "normal" dan is het beeld te dichtgeperst.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Aan de tv zelf kan ik niks veranderen van beeldformaat.

ik heb al bijna anderhalf jaar mn xbox360 en nooit problemen mee ,je moet er geluk mee hebben.

Nog even en halo 3 komt uit!!!!!!!! :hedbang:

Wie van jullie gaat Bioshock kopen?

Ik heb afgelopen week mijn 3e xbox gehad :o

Eerste keer liep hij steeds vast, werd te warm. Tweede keer kreeg ik de beruchte 3-rode lampjes. Ze hebben me moederbord vervangen en nu zou hij het weer moeten doen. Ik had hem wel eerst even terug moeten flashen voordat ik hem kon terugsturen ;)

Ben nu ook aan het wachten op Project Gotham Racing 4, Call of Duty 4. Dat lijken me wel leuke spellen

Koop altijd kopieen voor de xbox 360:
Xbox 360 Spellen te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

En heb hem hier omgebouwd:
www.ombouweindhoven.nl

:D

Oke, dan moet ik dus voor een ps3 gaan in principe. Maar ik heb geen blu-ray brander en mijn toevoer voor PS3 games is ook nogal beperkt. Dat wordt het dus niet. Geen Xbox360, geen Ps3. Dan blijft die nintendo crap over. Dat is ook geen keuze. Ik wil verdomme een console! En snel! Anders zuip ik al m'n geld weer op.

Oke, dan moet ik dus voor een ps3 gaan in principe. Maar ik heb geen blu-ray brander en mijn toevoer voor PS3 games is ook nogal beperkt. Dat wordt het dus niet. Geen Xbox360, geen Ps3. Dan blijft die nintendo crap over. Dat is ook geen keuze. Ik wil verdomme een console! En snel! Anders zuip ik al m'n geld weer op.

Koop een goede pc

Ik heb afgelopen week mijn 3e xbox gehad :o

Eerste keer liep hij steeds vast, werd te warm. Tweede keer kreeg ik de beruchte 3-rode lampjes. Ze hebben me moederbord vervangen en nu zou hij het weer moeten doen. Ik had hem wel eerst even terug moeten flashen voordat ik hem kon terugsturen ;)

Ben nu ook aan het wachten op Project Gotham Racing 4, Call of Duty 4. Dat lijken me wel leuke spellen

Koop altijd kopieen voor de xbox 360:
Xbox 360 Spellen te Koop Aangeboden op Tweedehands.net

En heb hem hier omgebouwd:
www.ombouweindhoven.nl

:D

9euro per spel? wannegek,ik doe het goedkoper,pm me maar:P

Hee!

Ik ben van plan om een xbox360 console te halen.. Maar zijn die dingen een beetje betrouwbaar? Want ik hoor erg vaak verhalen over defecten aan een xbox360. En raden jullie het af om hem 2e hands te kopen?

Ook had ik trouwens gehoord dat je de core versie beter niet kunt nemen omdat die sneller defect gaat dan de premium versie, klopt dit?

Hee!

Ik ben van plan om een xbox360 console te halen.. Maar zijn die dingen een beetje betrouwbaar? Want ik hoor erg vaak verhalen over defecten aan een xbox360. En raden jullie het af om hem 2e hands te kopen?

Ook had ik trouwens gehoord dat je de core versie beter niet kunt nemen omdat die sneller defect gaat dan de premium versie, klopt dit?

Gewoon nieuwe kopen voor €350.

Ik weet niet precies hoe het met de garantie zit als iemand anders die crashbox al geregistreerd heeft, dadelijk kun je hem niet meer terugsturen.

Laten ombouwen (flashen) en gamen maar :D

Verder zijn er maar weinig cijfers bekend over aantallen defecten, ik het ze nog niet voorbij zien komen iig.

Gewoon nieuwe kopen voor €350.

Ik weet niet precies hoe het met de garantie zit als iemand anders die crashbox al geregistreerd heeft, dadelijk kun je hem niet meer terugsturen.

Laten ombouwen (flashen) en gamen maar :D

Verder zijn er maar weinig cijfers bekend over aantallen defecten, ik het ze nog niet voorbij zien komen iig.

Voor de 350 heb je de core versie toch? En wat is het verschil nou eigenlijk tussen de core versie en premium?

En als je hem laat ombouwen, heb je geen garantie meer toch?

Zelf heb ik mijn eigen xbox laten ombouwen maar die is er erg op achteruitgegaan.. Dus hebben jullie nog een goed adresje om een x360 te laten ombouwen? Nog 1 vraag trouwens.. als ik spellen download voor de x360 zijn ze zeker niet meer in hd kwaliteit, of wel?

Voor de 350 heb je de core versie toch? En wat is het verschil nou eigenlijk tussen de core versie en premium?

En als je hem laat ombouwen, heb je geen garantie meer toch?

Zelf heb ik mijn eigen xbox laten ombouwen maar die is er erg op achteruitgegaan.. Dus hebben jullie nog een goed adresje om een x360 te laten ombouwen? Nog 1 vraag trouwens.. als ik spellen download voor de x360 zijn ze zeker niet meer in hd kwaliteit, of wel?

Haha Noob, je weet er echt weinig vanaf he :D

Xbox 360 Premium kost €336, zie hier:
[Link niet meer beschikbaar]

Core moet je gewoon niet kopen.

Ombouwen heb ik laten doen bij www.ombouweindhoven.nl, omdat ik in Brabant woon. Zoek even op marktplaats achtige sites en je vind automatisch een adresje in de buurt.

Als je xbox eenmaalt crasht nadat hij is omgebouwd moet je hem weer terug laten flashen en kan je hem terugsturen. Voorwaarde is dat diegene die hem ombouwt het garantiezegel heel laat. Mijn garantiezegel was kapot gegaan en heb ik ergens anders een zegel voor 10 euro gekocht.

Xbox spellen kun je gewoon downloaden, branden en spelen als daarna normale spellen.

Haha Noob, je weet er echt weinig vanaf he :D

Xbox 360 Premium kost €336, zie hier:
Microsoft XBox 360 Premium - Spelcomputer met 20GB HD | redcoon.nl

Core moet je gewoon niet kopen.

Ombouwen heb ik laten doen bij www.ombouweindhoven.nl, omdat ik in Brabant woon. Zoek even op marktplaats achtige sites en je vind automatisch een adresje in de buurt.

Als je xbox eenmaalt crasht nadat hij is omgebouwd moet je hem weer terug laten flashen en kan je hem terugsturen. Voorwaarde is dat diegene die hem ombouwt het garantiezegel heel laat. Mijn garantiezegel was kapot gegaan en heb ik ergens anders een zegel voor 10 euro gekocht.

Xbox spellen kun je gewoon downloaden, branden en spelen als daarna normale spellen.

Haha ik weet er idd niks vanaf! Maar bedankt voor de info :thumbs: Weet je ook hoe het zit met hd spellen? Als die download zijn ze geen hd meer neem ik aan?

Waarom zou een Core eerder kapot gaan dan een Premium? Hetzelfde systeem met een HDD en een controller extra..?

is ook onzin ik heb een core en losse hd gekocht.

Koop toch gewoon een ELite 360 als je er nu 1 wilt halen.......

gedownload:)

Terug
Naar boven