MuscleMeat

Het grote XBOX360 topic

Assassins Creed en Mass Effect zijn nu ook te vinden op FTD. Ben al heerlijk aan't downloaden whehe!

Heb ff het topic doorgelezen, is er niemand die Forza motorsport 2 speelt? ik vind dat echt een vette game!:cool:

FTD? Wat is dat?
Ik haal em van torrentbytes.net maar gaat te traag naar mijn goesting !

nu nog een plek vinden waar ik mijn 360 kan laten flashen :(

ik zoek rar 19 van assassins creed!

Heeft er iemand een goeie torrent voor assassins creed?
Heb enkel nog rar 19 nodig van de allstar release !!!

Ik denk dat ik in de vakantie even naar Den Haag ga. Hoe lang duurt zoiets?

Met een half uurtje ben je weer weg. Hij maakt je xbox open, laat de seal heel, sluit hem aan op z'n pc, mod die shit, geeft je back-up van je firmware en bewaart backups op z'n computer, test wat gebrande games van allerlei merken dvd's, xbox weer in elkaar en klaar issie.

Forza Motorsport 2 gekocht, echt vet mooi beeld!

Whaha Golf V GTI met 450kW whoei hij gaat best hard :D

wel wazig, je kan er opeens een 4wd van maken ???

Geen halo3 knallers hier?

Halo 3 :rolleyes:

Heb Mass Effect van de week op Pre-order staan. Can't wait. Pro Evolution 2008 2e hands gekocht. Verder zijn alle games wel dood gespeeld. Als de prijs van Eternal Sonata is gezakt haal ik die er ook bij.

Forza 2 was leuk, maar stelde op een gegeven moment ook niks meer voor. Zodra je de wagen wat heb getuned rijd je alles er uit. Off-Line kom ik helaas alleen pubertjes tegen die niet kunnen rijden en constant botsen en raggen.

Bioshock was erg prettig om te spelen. GoW ook, maar na een tijdje heb je dat ook wel gezien.

Zelf ben ik meer een RPG/Adventure/Sport gamer.

Ohja, ik was even vergeten dat het populair is om op halo 3 te haten.. sorry 'Falstyr'.

Ik "haat" Halo niet. Maar sinds deel 1 is het gewoon niks meer waard. Er zijn genoeg betere shooters op de markt die niet zo overdreven door iedereens strot geduwd werden.

Wat ik zo over Assasin's Creed hoor lijkt het ook niet echt geweldig te zijn.

Stop de haat!

Ik vind Halo 3 fantastisch :D.

Halflife 2, Bioshock, Call of duty.... heerlijk die shooters.

Terug
Naar boven