AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Voor het flashen: xbox 360

Ik heb trouwens mijn geflashte x360 (hitachi drive) ook binnen. Leest 'ie mijn arita dl dvd's weer niet. Moet ik weer van die stinkend dure k*t Verbatim dingen aanschaffen. Afzetterij! Heb met m'n pauperkop maar gekozen voor 2.4x, omdat 8x niet te betalen is (5,60 per stuk).

Lekker 60 minuten wachten totdat m'n dvdtje is gebrand. Heerlijk

Ach dat maakt toch niet zoveel uit? Beter dan 5,60 per stuk betalen :)

Ik heb trouwens mijn geflashte x360 (hitachi drive) ook binnen. Leest 'ie mijn arita dl dvd's weer niet. Moet ik weer van die stinkend dure k*t Verbatim dingen aanschaffen. Afzetterij! Heb met m'n pauperkop maar gekozen voor 2.4x, omdat 8x niet te betalen is (5,60 per stuk).

die 2.4x schijfjes kan je gewoon op 4speed branden, doe ik ook namelijk

mijn zegel is er trouwens af,zit te twijfelen of ik em toch gewoon naar microsoft toe stuur met mn ring of death,kan het altijd proberen he

Kun je dat flashen zelf ook doen?

jep je moet m aansluiten op je pc

als je geen sata aansluiting op je moederbord hebt zal het moeilijk gaan.
maarja ik doe het via een usb to sata converter, mega simpel!
maar er zijn nog een paar details, wat hier gezegd word, aansluiten aan een pc is wel heel simpel gezegd.
Er komt iets meer bij kijken dan dat.:D

Wie koopt the orange box?
Ik alvast wel, wanneer ik mag van mama :o

Heb hier Verbatims 2,4 die ook op 8x gebrand kunnen worden en zo'n spindeltje van 20 is best betaalbaar. Heb zelf de spindeltjes uit de USA laten komen :

20 VERBATIM DVD+R DUAL LAYER DL ship USPS Priority mail - eBay, DVD-R Disks, Blank Media, Drives, Controllers Storage, Computers Networking. (Eindtijd 24-okt-07 03:56:29 CEST)

€ 35,- ongeveer voor 20 stuks, als je meer besteld gaat de prijs per spindel gemiddeld omlaag omdat je de verzendkosten dan middelt.

Hmm hoe hebben jullie Xboxlive aan de praat gekregen?

Ik heb gisteravond 2 uur gepield en het niet voor elkaar gekregen.

Ik doe het op deze manier:

draadloze router --> laptop --> crosscable --> 360

En dan netwerk instellen, heeft iemand ook hetzelfde geprobeerd?

Check in de netwerkinstellingen van je xbox hoe e.e.a staat en doe de test, dan zie je gelijk waar het fout gaat.

Ik heb gewoon het netwerkkabeltje ingeplugd en toen deed ie het gelijk.

Check in de netwerkinstellingen van je xbox hoe e.e.a staat en doe de test, dan zie je gelijk waar het fout gaat.

Ook gedaan, denk dat et door mijn tyfusrouter komt... Krijg echt een hekel aan dat ding, was verdomme 120 euro, doet et nog niet goed.
Maat van me heeft er eentje van 40 euro gekocht en die doet et nog beter zelfs, zelfs beter bereik :s

Call of duty 4 (regio vrij) is te verkrijgen via FTD. Ben hem nu aant branden :D

Ik zag net TimeShift op TV. Lijkt me ook wel lachen.

cod4 = BRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT

Terug
Naar boven