XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

Ik "haat" Halo niet. Maar sinds deel 1 is het gewoon niks meer waard. Er zijn genoeg betere shooters op de markt die niet zo overdreven door iedereens strot geduwd werden.

Wat ik zo over Assasin's Creed hoor lijkt het ook niet echt geweldig te zijn.

Ik vind het anders aardig vet.

Call of duty overtreft de multiplayer van halo 3 op alle fronten :). Jammer dat het spawnen een beetje rommelig is.

Haha.. Call of Duty = gay as the day is long. Maar ik ben nooit een fan geweest van die army shooters. Dus dat verklaart een hoop.

Geef mij maar Eternal Sonata, Pro Evolution, Oblivion, Bioshock. Binnenkort Mass Effect. Volgend jaar Fallout3 en Elveon :D

Eternal Sonata moet ik ook hebben, maar die haal ik wel als ik mijn 60 heb geflasht. Mass Effect wordt het laatste spel dat ik ga kopen in de winkel :D

volgend jaar komt trouwens ook Lost Odyssey uit :cool:

Lost Odyssey helemaal vergeten. Ook een must have. Ik koop de meeste games gewoon. Zoveel goeie komen er op jaar basis toch niet uit. En de oudere kun je meestal 2 tegen 1 nieuwere ruilen op xboxworld.

Er zijn zoveel games die ik wil :(

Mario Galaxy, Paper Mario 2, Metroid, Zeland DS, Bioshock, Eternal Sonata, Blue Dragon, Pro 2008...

Er komt geen einde aan de lijst.. geluk dat ik per ongeluk op mn DS ben gaan staan, die Zelda kan dus eigenlijk uit het lijstje, kan het toch niet spelen :p

Jesaja1986

Chill. Voeg je toe zodra ik weer online ben.

Nick; Mr MikeMan

CoD4 online is toch wel leuk.
Halo3 online vind ik mwah de levels zijn te klein althans die ik tot nu toe gespeeld heb.

Kleine levels heb je inderdaad skills voor nodig.

Halo 3 is zo glitches as the day is long. Wat een bullshit man. Heb het lang gespeeld, en ben tot de conclusie gekomen dat er geen hol van klopt. Vooral die shottie/melee combo klopt niets van. Kijk maar eens naar de replays in theater. Vaak sla jij al 38747589485 seconde eerder, maar hji heeft jou alsnog..

Ik geef je groot gelijk pat. De mp van cod4 is die van halo 3 gewoon de baas.

iemand die guitar hero 3 speeld?:P

Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me echt niet op Hard. Misschien maar wat minder halo spelen... naja.. eigenlijk niet.

Toch best een leuk spel, innovatief.

Mass Effect roeleerd :O

Gisteren even een uurtje of 3 gespeeld toen het binnen was gekomen. Erg sfeervol dusver. Een geweldige RPG qua verhaal :)

Terug
Naar boven