- Waardering
- 62
Viva Pinata? Opzich leuk spel, als je van tuinieren met gekleurde poppetjes houdt
Forza 2 is wel brute race sim. Vind ik stuk beter dan PGR.
Heb em!
Assassins creed ziet er echt vies goed uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viva Pinata? Opzich leuk spel, als je van tuinieren met gekleurde poppetjes houdt
Forza 2 is wel brute race sim. Vind ik stuk beter dan PGR.
Kweet niet of ik het beste ier mijn vragen post maarjah
Ik wil me binnenkort een xbox 360 of ps3 aanschaffen maar op dit moment neig ik meer naar de xbox 360, daarom enkele vraagjes :
ik vroeg me af of je je eigen externe harde schijf (in mijn geval 500gb) kan aansluiten op je xbox (via usb) en gebruiken dan ipv die 20gb?
kan je in geval van dat kleine harde schijfje van 20gb die bijgeleverd zit aansluiten op je pc en er zo films op zetten?
speelt de xbox avi,divx nzo af? want al men films heb ik nu in avi formaat en zou wel leuk zijn moest ik ze kunnen afspelen met de xbox op hd tv'tje
en als laatste zit er bij het xbox pakket een hdmikabel bij? of moet je die dan zelf nog kopen? (bij elite zit ie erbij dat weet ik)
moest ik hierop een duidelijk en vooral positief antwoord krijgen staat men besluit zeker vast, dan wordt het een xbox![]()
Kweet niet of ik het beste ier mijn vragen post maarjah
Ik wil me binnenkort een xbox 360 of ps3 aanschaffen maar op dit moment neig ik meer naar de xbox 360, daarom enkele vraagjes :
ik vroeg me af of je je eigen externe harde schijf (in mijn geval 500gb) kan aansluiten op je xbox (via usb) en gebruiken dan ipv die 20gb?
Weet ik niet, maar je kan wel je pc met een programmatje in verbinding leggen met je xbox, en vanaf je pc kan je dan films bijvoorbeeld afspelen op je xbox, dus dan gebruik je eigenlijk de hardeschijf van je PC.
kan je in geval van dat kleine harde schijfje van 20gb die bijgeleverd zit aansluiten op je pc en er zo films op zetten?
Weet ik niet zeker, maar ik denk het wel.
speelt de xbox avi,divx nzo af? want al men films heb ik nu in avi formaat en zou wel leuk zijn moest ik ze kunnen afspelen met de xbox op hd tv'tje
Ja speelt ie af.
en als laatste zit er bij het xbox pakket een hdmikabel bij? of moet je die dan zelf nog kopen? (bij elite zit ie erbij dat weet ik)
Die zat er bij mij bij. (premium pakket)
moest ik hierop een duidelijk en vooral positief antwoord krijgen staat men besluit zeker vast, dan wordt het een xbox![]()
Je zal geen spijt van je koop krijgen, ik zat ook te twijfelen, en ik had de scherpte in het beeld minder verwacht.
Je kan dr geen harde schijf op aansluiten, maar wel een Zune. HDD van de 360 kan ook niet op je PC.
Externe HDD van 120gig kun je aansluiten, die standaard bij de 360Elite zit.
HDD van 120gig is los verkrijgbaar.ja maar 450 betalen voor een elite die buiten die harde schijf geen voordelen meer biedt vind ik nogal belachelijk...
als je weet dat je dan ng geen spel hebt en ik nog ongeveer 70euro extra moet betalen voor een wireless network adapter...
HDD van 120gig is los verkrijgbaar.
Mijn elite is stiller dan een premium, hdmi aansluiting voor me fullhd, 120gig en hij past bij de rest van de elektronica qua kleur.
Jep, er naast gehad. En op de premium zit geen hdmi-aansluiting.
Daar heb je gelijk in, maar toen de Elite net uitkwam waren de premiums niet uitgerust met deze aansluiting. Dacht dat je daar op doelde.