XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

Het scheelt je sowieso al een paar tientjes, als je Halo3 + wireless adapter 2de hands haalt op xboxworld.nl bijvoorbeeld.

Als je online gaat knallen, laat het dan even weten :)

no problemo, ik ga er donderdag of vrijdag achter, als alles voorradig is, en ik genoeg bereik heb boven ( zou me wss nog een betere router ook aanschaffen want boven nauwelijks bereik) zal ik wss vanaf vrijdag heel veel online zijn, kwestie van die maand gratis er zeker uit te halen:cool:

Ik vind die wireless adapter echt te duur hoor, 70 euro ..

nieuwe update uit voor live, iemand idee of die veilig is voor gemodde xbox360?

nieuwe update uit voor live, iemand idee of die veilig is voor gemodde xbox360?

Hey ik heb sinds het bannen mijn internetstekker er uit getrokken en er niet meer in gehad. Ik was bang om gebanned te worden. Heb jij met een gemodde xbox gewoon op live gezeten dan?

Hey ik heb sinds het bannen mijn internetstekker er uit getrokken en er niet meer in gehad. Ik was bang om gebanned te worden. Heb jij met een gemodde xbox gewoon op live gezeten dan?

ja niks gebeurt, maar er komt binnenkort nieuwe firmware uit voor gemodde xbox . Omdat dat probleem van dat bannen optelossen
Maar over de nieuwe update is nog niet bekend of die veilig is of niet >?

ik heb nieuwe dashboard update gedownload en kan nog steeds op live met mn gemodde xbox360,niks aan de hand dus

damn wat een lijst

straks mijn 360 eens opzetten se

Wie heeft het antwoord op deze vraag: (voor lots of karma :p)

Hoe krijg ik mn scherm op de resolutie 1680 x 1050?

Wie heeft het antwoord op deze vraag: (voor lots of karma :p)

Hoe krijg ik mn scherm op de resolutie 1680 x 1050?

start, configuratie scherm, beeldscherminstellingen :sukkeltje:

Bij de xbox gaat het ongeveer hetzelfde. En als de resolutie er niet bij staat houd het op denk zo. Anders even googlen op die resolutie + xbox 360 als trefwoorden

Eergisteren ook maar een xbox 360 gekocht met halo 3 erin:D
Ben er best tevreden van, wel erg luid wanneer ik halo speel, maarjah ff geluid hoger zetten dan heb ik er ook geen last meer van:D

Maar nu zou ik mijn geluid willen splitsen naar mijn stereoboxen zoals ik dat deed bij mijn ps2, maar deze kabel kan je niet meer splitsen???
Iemand een oplossing hiervoor?

hoezo niet? Ik heb die rode en die witte audiokabels op mijn stereo toestel verbonden. Gebruik je HDMI ofzo?

hoezo niet? Ik heb die rode en die witte audiokabels op mijn stereo toestel verbonden. Gebruik je HDMI ofzo?

die kabel die erbij zit waarbij je tss hdmi en tv kan kien gebruik ik, die die erbij zat dus:p maar die is niet lang genoeg om tot bij men stereo te geraken:D

Terug
Naar boven