AndroidHealthClinic

Het grote XBOX360 topic

Ik ben door weer en wind gefietst met mijn 360 achterop

prima, deze vakantie laten flashen zodat ik nooit meer geld hoef uit te geven aan games. Moet Eternal Sonata en the Orange Box nog spelen.

Mass Effect is wel veel korter dan ik had verwacht

pas wwe smackdown vs raw 2008 gekocht

straks een in mijn machien vlammen se

Iemand al assassins creed? en wat vind je ervan?

prima, deze vakantie laten flashen zodat ik nooit meer geld hoef uit te geven aan games. Moet Eternal Sonata en the Orange Box nog spelen.

Mass Effect is wel veel korter dan ik had verwacht

Eternal Sonata moet ik nog kopen. Maar heb op moment Mass Effect en Pro Evo 2008 te doen. Dus heb nog wel genoeg te doen.

Mass Effect is inderdaad kort. Met een soldier heb ik op me gemak gespeeld. Alle side en main quest gedaan. Qua antwoorden geven zoals ik normaal ook zou doen. Eindigde 70% paragorn en 30% renegade op lvl50. Speelde met Kaiden en Garrus. Toen Kaidan stierf ging ik verder met die Asari. Dit alles duurde maar 28 uur.

Nu met dat personage een nieuwe game begonnen om lvl60 te bereiken. Speel alleen met Ashley williams en Kaidan voor achievement en voer alle gesprekken uit als een Renegade. Krijg wel meer coïtus als Renegade. Eerst met de consort en later in de game met die Asari. Ash had ik in de vorige doorlop actie al.

Hierna als een Paragorn spelen met de Asari en Quirian in het team. Met hogere moeilijkheidsgraad voor de achievements natuurlijk.

Vond het einde wel een beetje tegenvallen. Robot Saren springt wat heen en weer, maar nog steeds makkelijk om neer te knallen. Verloor niet eens 1 balkje van me schild. Op zich speelt het wel relaxed weg ondanks die paar miniscule bugs die ik ervaar.

Leuk dat je het einde spoiled vriend..

Zie het einde voor jezelf en je ziet dat het nauwelijks een Spoiler is. Het spoiled het laatste gevecht, maar de rest van de verhaallijn en gebeurtenissen niet.

Ok, np dan :). Zelf heb ik in mass effect al talloze bugs gehad. Zo was ik in een basis waar ik tegen een soort van steen de optie "press A for Mount" kreeg. Dat hoorde als het goed is wel, want er lag een tech kit boven op. Nu probeerde ik daar weer af te komen maar kwam ik half in de lucht vast te zitten. Of die ene sidequest waarbij er een uitgang van een basis bedekt word met steen, ik kon gewoon over de stenen lopen met als gevolg dat ik halverwege vastkwam :P

Kweet niet of ik het beste ier mijn vragen post maarjah :p

Ik wil me binnenkort een xbox 360 of ps3 aanschaffen maar op dit moment neig ik meer naar de xbox 360, daarom enkele vraagjes :

ik vroeg me af of je je eigen externe harde schijf (in mijn geval 500gb) kan aansluiten op je xbox (via usb) en gebruiken dan ipv die 20gb?

kan je in geval van dat kleine harde schijfje van 20gb die bijgeleverd zit aansluiten op je pc en er zo films op zetten?

speelt de xbox avi,divx nzo af? want al men films heb ik nu in avi formaat en zou wel leuk zijn moest ik ze kunnen afspelen met de xbox op hd tv'tje:D

en als laatste zit er bij het xbox pakket een hdmikabel bij? of moet je die dan zelf nog kopen? (bij elite zit ie erbij dat weet ik)

moest ik hierop een duidelijk en vooral positief antwoord krijgen staat men besluit zeker vast, dan wordt het een xbox:D

ik, bijna uit gespeelt,moet nog 1 zo'n ventje vermoorden, dit spel is het mooiste spel wat ik tot nu toe ooit heb gespeeld,aleen een beetje te makkelijk

Ik ga zometeen een xbox pro pack kopen :D

bestaat uit:

# Xbox 360 Pro console
# de game "Assassin's Creed"
# de game "Forza Motorsport 2"
# de game "Viva Pinata"
# Draadloze Controller
# Harddisk
# Headset
# HD AV Cable (met SCART adapter)
# Ethernet kabel

En een Vga kabel erbij, en dan in de kerstvakantie de grote nerd uithangen :D

Viva Pinata? Opzich leuk spel, als je van tuinieren met gekleurde poppetjes houdt :D

Forza 2 is wel brute race sim. Vind ik stuk beter dan PGR.

Terug
Naar boven