Fitness Seller

Het grote XBOX360 topic

heb je nog gekeke eric hoe dvds eruit zien op xbox360 dmv vga kabel?

Yep, maar ik vind de DVD-speler van de 360 niet super eigenlijk. Het beeld is wel scherper, maar de speler heeft gewoon wat eigenaardigheden. Zal eens kijken of ik een vergelijkingsfoto kan maken tussen 360 en mijn Sonyspeler.

Sporthaas!

Iemand trouwens Marvel: Ultimate Alliance gespeeld?
Blijkt ook erg verslavend te zijn.

Vrijdagavond GOW gespeeld op een 94cm LCD + dikke installatie..

OMG! Te bruut, was echt onder de indruk.

een keer ingemaakt worden in GOW dan? :rolleyes:

ik moet ook maar eens live aanschaffen, maar denk dat ik het niet alemaal werkend krijg:P, en moet ik ook nog zo'n hd aanschaffen.

Bij bol.com een xbox360 gears of war pakket besteld, dat word heerlijk de nerd uithangen in de kerstvakantie :D

Mijn 360 maakt best veel herrie als hij aanstaat (al vanaf het begin eigenlijk), zijn er nog meer mensen die daar last van hebben?

Verder heb ik best vaak dat games blijven 'hangen'. Madden 2006 en 2007 hadden dit extreem vaak. Ook PGR3 had dit een aantal keer. Echt super vervelend.

Ik wacht eigenlijk op de PS3 om een goed oordeel te kunnen geven over de kracht, kwaliteit en potentie van de xbox 360

Zit nog te twijfelen of ik een PS3 of een Xbox360 aan zal schaffen. Vind ze beide erg duur, maar de PS3 is imo eigenlijk veel te duur.
Al zou ik de 360 alleen al willen voor GoW en Assassins Creed, die game heeft mij echt aangesproken! Ken je Assassins Creed niet, moet je toch even gaan googlen. ;)

Koop een Xbox360. Niet omdat ik een PS3-hater ben of Xbox360 fanboy maar omdat je gewoon moet kijken hoeveel games er nu zijn voor de 360 en in maart voor de PS3. Sony moet zo'n inhaalslag gaan maken dat het wel heel lastig gaat worden om te overtuigen dat de PS3 een beter keuze is.

Opties van de PS3 zijn op sommige punten wel beter, maar in Europa kan je alleen de € 599,- versie kopen straks. Dan vraag ik me af of iedereen ook wel zit te wachten op Blu-ray of bijvoorbeeld de mogelijkheid van Linux draaien op je PS3.

Hmm mischien dan toch geen nieuwe videokaart maar gewoon een 360 met gow:D

Is een optie. Koop gelijk een omgebouwde bij Xbod. Maak je weer een brotha blij :D

Hoorde dat er veel problemen met Xbox360's.. is dat al over dan? Mijn maatje zn x360 sloeg vaak vast etc.
Als ik een X360 zou kopen, zou ik hem idd ook laten ombouwen, maar dan vervalt de garantie wel, toch?

Eerste batches hadden problemen, maar ik heb zelf ook een launch Xbox360 en maar 1 keer een vastloper gehad. In een spel dat bekend staat om vastlopers, dus dat lag niet eens aan mijn Xbox360.

Probleem is dat mensen zo'n Xbox360 per dag uren en uren gaan gebruiken, week in, week uit. Dan raken die oude batches nog wel eens oververhit. Probeem is nu al grotendeels opgelost en vanaf volgend jaar wordt ook nog eens overgaan op 65 Nm chips.

ik heb mn xbox360 nu vanaf juni en meteen laten ombouwen, heb nog nooit een vastloper of whatever gehad.

Oke bedankt! Zit echt te overwegen zo'n ding aan te schaffen, mijn pc is wat outdated :P

Eerste batches hadden problemen, maar ik heb zelf ook een launch Xbox360 en maar 1 keer een vastloper gehad. In een spel dat bekend staat om vastlopers, dus dat lag niet eens aan mijn Xbox360.

.

zeg niet Madden 2006 of 2007 van EA he? ik heb mijn 360 bijna het raam uitgegooid omdat die om de haverklap (na wedstrijden van 20 minuten!!!) vastliep :headbang:

Die van mij staat nou in het reparation center in duitsland.
Tijdens het opstarten loopt ie steeds vast:(
ze deden trouwens niet moeilijk bij microfoft, ze kwamen hem gewoon ophalen

Probleem is dat mensen zo'n Xbox360 per dag uren en uren gaan gebruiken, week in, week uit. Dan raken die oude batches nog wel eens oververhit. Probeem is nu al grotendeels opgelost en vanaf volgend jaar wordt ook nog eens overgaan op 65 Nm chips.

Uren en uren spelen lukte niet omdat hij continu vastloopt. Bij de 2e of 3e keer heb je het wel gezien en zet je hem ook niet meer aan.

Ik heb zelf ook zon eerste versie xbox gehad en liep continu vast op willekeurige momenten. De nieuwe die ik heb gehad wordt niet eens warm en is geen een keer vastgelopen.

Eerder gezegd vind ik het wel een top product, goede controller, xbox live werkt goed bij mij en demos en filmpjes downloaden gaat gemakkelijk. Enige nadeel vind ik dat er veel bagger spellen uitkomen. Er zijn maar iets van van 5/6 spellen die echt leuk zijn en de volle mogelijkheden van de xbox benutten. Misschien toch maar een ps 3 erbij kopen als ik een keer geld heb.

zeg niet Madden 2006 of 2007 van EA he? ik heb mijn 360 bijna het raam uitgegooid omdat die om de haverklap (na wedstrijden van 20 minuten!!!) vastliep :headbang:

Nee Saints Row, die loopt wel eens vast als je door de stad aan het cruisen bent. Maar goed zelf maar 1 keer meegemaakt. Spel heeft gewoon glitches, heb ook een keer zonder auto rondgereden op de snelweg. Raar gezicht is dat.

Terug
Naar boven