Fitness Seller

Het grote XBOX360 topic

De specs die ik aangaf zijn voor als je een 360 neemt. Die ondersteunt geen 1080p dus heb je genoeg aan 1080i of liever 720p. Ook HDMI heeft de 360 (nog) niet en ook niet nodig.
Weet ik, ik spuide maar wat gedachten ;)

De xbox ondersteunt sinds de laatste update toch wel 1080p btw?

De specs die ik aangaf zijn voor als je een 360 neemt. Die ondersteunt geen 1080p dus heb je genoeg aan 1080i of liever 720p. Ook HDMI heeft de 360 (nog) niet en ook niet nodig.

De 360 ondersteunt wel degelijk 1080P. Probleem is echter dat momenteel dat signaal analoog wordt aangeleverd en veel tv's dat niet aankunnen.

Met VGA kan ik ook kiezen voor een echte 1920 x 1080 resolutie. Heb er niets aan omdat mijn TV maar 720P ondersteunt, maar de mogelijkheid is er gewoon.

My bad. Ik dacht dattie 1080p signalen downscalede, maar dat is dus niet het geval. Dan zou ik ckr voor een tv met 1080p gaan:P.

als jij mij 2000 euro geeft :)

Daarom wacht tot 1080p een beetje de norm en dus ook wat toegangkelijker wordt want kwa geld is het haast niet te doen nu nog

Computer monitor bedoel je? Moet je wel een VGA-kabel kopen. Standaard zit er een composietkabel en componentkabel bij het premium pakket. Composiet kan je met scart verloop aansluiten op een normale tv, component is voor HD-beelden. Echter een VGA-kabel moet je dus nog los kopen.

Heb zelf overigens een VGA-kabel aangesloten op mijn LCD-tv, vind component net iets minder qua beeld.

Waar haal ik zoiets???

ik wil een tweede tv op mijn pc aansluiten aansluiten...

1 tv op de TV-out/S-video ( hoe je dat ook noemt..)
1 beeldscherm op de DVI-stekker (als dat zo heet:P)
1 tv op de std monitorstekker

[Link niet meer beschikbaar]

Joris dit zijn Xbox360 kabels. Voor een PC kan je gewoon een vgakabel gebruiken als je TV een VGA-aansluiting heeft.

ik ga over 2 weekies ook een xbox360 kopen met rainbow six: vegas and gow natuurlijk.. nu wou ik deze aansluiten op mijn samsung 225bw (1680x1050) ziet dit er nog uit denk je als ik gewoon op 720p speel. en hoe laat ik het geluid uit mijn 2.1 speakers komen?

Hangt van de monitor af, niet ieder monitor scaled goed naar de native resolutie. Dan kan je soms beter met randen gamen.

Ik heb een monitor waar ik kan kiezen voor scalen of 1:1 weergeven. Scalen is iets minder scherp maar nog wel acceptabel. Denk dat je eerst moet uitzoeken wat de gebruikerservaringen zijn met die monitor en een Xbox360.

minder? ik heb gehoord dat component beter was daarom heb ik vast een component kabel gehaald, mja ik zie het vanhet weekend wel als ik mn lcd tv heb anders haal ik wel een vga kabel.

Ik heb ook component op me lcd tv. Strak beeld, mooie kleur!
Je hebt ook monstercables zijn ook best duur dacht circa 70 euro. Maar uit test bleek dat dat niet veel uitmaakte...

ik ga over 2 weekies ook een xbox360 kopen met rainbow six: vegas and gow natuurlijk.. nu wou ik deze aansluiten op mijn samsung 225bw (1680x1050) ziet dit er nog uit denk je als ik gewoon op 720p speel. en hoe laat ik het geluid uit mijn 2.1 speakers komen?

Ik speel ook op 720P het ziet er echt mooi uit!! maak je daar maar geen zorgen over;)
op de aansluiten van de 360 kabel: {360}---Kabel------TV
Kan je een optic kabel op aansluiten {360}---Kabel-optic--versterker---TV
Als je begrijpt wat ik bedoel.

Mijn Xbox 360 is vorige week gecrasht:mad:

Ik heb ook component op me lcd tv. Strak beeld, mooie kleur!
Je hebt ook monstercables zijn ook best duur dacht circa 70 euro. Maar uit test bleek dat dat niet veel uitmaakte...

ja ik zat te twijfele of ik zo'n monster kabel zou halen,maar denk ook nie da het veel uitmaakt en vind het geen 70 euro waard.

Voor analoog kan het iets schelen, maar beeld wordt toch al verkracht door scalers en filters. Dan is een goede kabel leuk, maar je signaal blijft vervormd worden doorgegeven, goede kabel of niet.

als ie kapot is heb je geluk, anders krijg je echt geen nieuwe..

lijkt me logisch he

MS gaat redelijk soepel om met reparaties, zeker voor de eerste batches van Xbox360's. Het kan wel even duren voor je een 'nieuwe' krijgt. Meestal is dat een 'refurbished' model.

heb je nog gekeke eric hoe dvds eruit zien op xbox360 dmv vga kabel?

• Topic Starter Topic Starter
Als iedereen nou ff zijn of haar gamertag vermeld!
Mijne is STOEPTEGEL.

Terug
Naar boven