XXL Nutrition

Het grote XBOX360 topic

wacht maar tot volgend jaar,dan komen er echt wel goeie spellen uit.
Strangehold
Alan wake
Assasin's creed
Forza motersport 2
Lost planet
Resident evil 5
Halo 3
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Crackdown
Haze
The Darkness
BioShock
Mass effect
CellFactor: Revolution
Grand Theft Auto IV
Kane & Lynch: Dead Men
Unreal Tournament 2007

en nog veel meer.

Inderdaad, het duurt altijd even voordat de echt goede games uit komen. Goede games hebben een lange ontwikkeltijd, die zie je dus niet snel bij de launch of het jaar er na.

Als er al goede games voor de 360 uit zijn gekomen waren het meestal multi-platform games als Oblivion, GRAW, Call of Duty 2 etc. Maar PGR3 of nu Gears of War zijn toch behoorlijk goede games als exclusive.

Hoop wel dat Forza 2 op tijd uit komt. De 360 heeft een realistische racegame nodig.

forza 2 komt waarschijnlijk in juni/juli had ik ergens gelezen

Forza 2 wacht ik op.
C&C ga ik toch voor de pc versie. Lijkt me niet echt fijn om dit met de pad te doen.
Misschien komt er wel een 360 muis op de markt?

Ik snap ff iets niet...

Ik speel nu GOW en zie 480P staan op het scherm.. terwijl mijn tv 720p aankan. ik heb het spul aangesloten met de bijgeleverde composietkabel en de stekker van die kabel op HD gezet... doe ik ergens iets fout? moet toch op 720p kunnen draaien of heb ik een andere kabel nodig ofzo? en zo ja welke? mijn tv heeft ook een HDMI ingang overigens.

Ik snap ff iets niet...

Ik speel nu GOW en zie 480P staan op het scherm.. terwijl mijn tv 720p aankan. ik heb het spul aangesloten met de bijgeleverde composietkabel en de stekker van die kabel op HD gezet... doe ik ergens iets fout? moet toch op 720p kunnen draaien of heb ik een andere kabel nodig ofzo? en zo ja welke? mijn tv heeft ook een HDMI ingang overigens.
Geloof dat je dat op je xbox zelf in moet stellen, bij beeld instellingen

HG, jij hebt toch een full HD-scherm? Dan zou 1080i wel eens beter uitkomen, ook al is een progressive stand wel prettiger voor snel bewegende beelden.

NOOOZ

MGS4 @ xbox360.

:D

En 1up is ook van de partij
Sam Kennedy's 1UP Blog: What the Cell is Going On?
And yes, we all know the PS3 is really a powerhouse and that there are games coming next year that wouldn't be possible on the 360. I guarantee you this, when GTA comes out on both consoles next fall, the PS3 version is going to look significantly better. You'll see. And when Metal Gear Solid 4 finally comes out on the 360 (it will, I know this - oh, and don't act surprised, MGS2 was on Xbox 1 eventually too), it won't look quite as good as the PS3 version.

Laatst bewerkt:
MGS is echt een brute game. Op de xbox 1 samen met Halo het meest gespeeld. Hoop dat het een geen slechte port wordt dan. Maar hoe betrouwbaar is dit nieuwsbericht?

MGS is echt een brute game. Op de xbox 1 samen met Halo het meest gespeeld. Hoop dat het een geen slechte port wordt dan. Maar hoe betrouwbaar is dit nieuwsbericht?

Het zijn nog geruchten, maar ik geloof er sterk in dat het waar zal zijn.
We zullen wel zien binnenkort :D

Bericht is al ondertussen ontkracht door konami:

"Konami has no plans to bring Metal Gear Solid 4 to the Xbox 360 at this time, It's still exclusive to Playstation 3."

Er staat natuurlijk wel "at this time" dus het zou altijd wel kunnen dat een tijdje na de PS3 release, er toch een X360 versie komt. Maar de game komt er eerst voor de PS3.

telenet.game.nl

Meh, ik vertrouw mijn bron.

Laatst bewerkt:
wie heeft er alemaal xbox live,moet je daarvoor de hd hebben? en hoe heb je het werkend gekregen,ik wil ook met live aan de slag maar ben bang dat het aansluiten me niet lukt,want ik ben niet zo goed met netwerkshit.

Live stelt niet zoveel voor. Als je router goed is aangesloten tenminste. Als je via je PC d.m.v. een router internet zal dat wel het geval zijn. Heb je geen router dan kan je ook een directe aansluiting gebruiken, maar met een router hoef je niet iedere keer je aansluiting te wisselen.

Je kan ook nog via ICS een aansluiting maken, maar dat is omslachtiger dan een router er tussen.

ik heb beneden router staan en heb mn pc op mn kamer waarop ik draadloos internet heb.

yep voor xbox live heb je een hd nodig, misschien dat je aan een memmory card ook genoeg hebt, maar hier passen dus geen demo's trailers en andere downloads op.

ik heb trouwens ook draadloos xboxlive, en ik heb dr nog nooit problemen mee gehad (alleen kost zo'n ontvanger voor je 360 wel 80 euro)..
als je router nu goed ingesteld staat moet t geen problemen geven, je kan in een paar minuutjes alle codes invullen (misschien doet ie t bij jou wel automatisch) op je 360 en dat is hett...

pff kost me dan veel geld,want ik heb nog geen hd.

jah als je xboxlive wil, kan je beter geen core kopen..

ik heb mn core toen gekocht voor 250 euro een half jaar geleden en meteen laten ombouwen, was toen niet van plan om met live te gaan beginnen, maar sinds ik een nieuwe lcd tv heb en vette verhalen hoor over live begint het toch te kriebelen, denk dat ik de hd zelf ga kopen en de wireless adapter aan mn vriendin vraag voor kerst:)

Dammit, mijn xbox360 is kapot!!!!!! Nu moet ik de repairlijn bellen en dat kan dus niet vanaf je mobiele telefoon... *zucht... moet ik maar weer eens bij mn ouders op bezoek gaan ;)

Ik heb zojuist een 360 premium - GoW bundelpack gekocht.
Ik heb net ff een online account aangemaakt voor Xbox Life, maar ik kom nu ergens niet uit;

Als het goed is zou ik een maand trial voor Xbox Live Gold erbij hebben maar ik moet nu dus een membership type in gaan vullen, maar ik zie nergens een Trial Optie ofzo staan.. :S
(Ik heb btw geen creditcard mocht dat wel nodig zijn)
Iemand die me kan helpen hiermee?

Terug
Naar boven