- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis gewoon ongelofelijk dat een jongen op die leeftijd zo in zo'n hoge klasse uitkomt. Je kan zien dat hij alle jongens in de andere 3 klasse achter zich heeft gelaten.
Sylvester heeft echt de toekomst als hij blijft gaan zo als hij nu gaat.
Ziet er goed uit davyo!!!! Je hebt ook verreweg samen met deze n*ger die naast je staat (traint trouwens in mijn sportschool wel grappig) de beste benen!!!!!
109_0940.JPG

, die gozer zag er ook goed uit Thanks bro
Daar ben ik het helemaal mee eens, die gozer zag er ook goed uit
. Hij is geloof ik 3de geworden.
Ok dat is toch een mooi resultaat! Ga je volgende keer weer meedoen? dan voor de hoofdprijs!![]()

Ziet er goed uit davyo!!!! Je hebt ook verreweg samen met deze n*ger die naast je staat (traint trouwens in mijn sportschool wel grappig) de beste benen!!!!!
109_0940.JPG
Waarom heeft iedereen het trouwens over silvester?Wie is die dude?
Ik had op meer gehoopt.... ik kom zeker volgend jaar terug
Als je wilt lees mijn verslag eens : http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/davyo-4de-ybf-open-nk-naturals-2006-a-88954/![]()

Ik heb het gelezen nu net! Leuk verslag!![]()
Van welk gewicht kwam je eigenlijk af? Dus hoeveel ben je kwijtgeraakt in je voorbereiding naar de wedstrijd toe
?
wel beetje forum doorlezen.. hij heeft uitgebreid verslag van de dag gedaan![]()

Flink ingeleverd..
van 76kg naar 69kg = 7kg![]()
maar ik kom van de 84kg af (april 2006).....