XXL Nutrition

Het grote YBF Open NK Naturals 2006 foto topic!!!

Sylvester zag er goed uit en was heel aardig backstage! Had hem wel wat hoger dan 4e plek gezien.

Tis gewoon ongelofelijk dat een jongen op die leeftijd zo in zo'n hoge klasse uitkomt. Je kan zien dat hij alle jongens in de andere 3 klasse achter zich heeft gelaten.

Sylvester heeft echt de toekomst als hij blijft gaan zo als hij nu gaat.

off-topic word je trouwens niet ingedeeld in gewichtsklasses zwier? Wil ik even weten. Ik doe volgend jaar ook mee. :)

Nee is indeling op fysiek.

Leuk die foto's :thumbup: respect nogmaals voor iedereen die heeft meegedaan

Tis gewoon ongelofelijk dat een jongen op die leeftijd zo in zo'n hoge klasse uitkomt. Je kan zien dat hij alle jongens in de andere 3 klasse achter zich heeft gelaten.

Sylvester heeft echt de toekomst als hij blijft gaan zo als hij nu gaat.

Ik had zelf het idee dat hij nog niet tot was aan de ExtremeBody klasse.

Hij weet nog niet welke wedstrijd hij hierna gaat doen, maar dat hij zo doorgaat is in ieder geval zeker.

Ziet er goed uit davyo!!!! Je hebt ook verreweg samen met deze n*ger die naast je staat (traint trouwens in mijn sportschool wel grappig) de beste benen!!!!!

Waarom heeft iedereen het trouwens over silvester?Wie is die dude?

• Topic Starter Topic Starter
Ok dat is toch een mooi resultaat! Ga je volgende keer weer meedoen? dan voor de hoofdprijs! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het gelezen nu net! Leuk verslag! :D

Van welk gewicht kwam je eigenlijk af? Dus hoeveel ben je kwijtgeraakt in je voorbereiding naar de wedstrijd toe
?

Flink ingeleverd..

van 76kg naar 69kg = 7kg :eek:

maar ik kom van de 84kg af (april 2006).....

Terug
Naar boven