XXL Nutrition

Het grote YBF Open NK Naturals 2006 foto topic!!!

En met welk gewicht hoop je volgend jaar mee te doen?

Bij mij was het nog veel minder.. halverwege de voorbereiding woog ik 52,8kg en op de wedstrijd zat ik op 49,7kg met >7%bf..

Nou nee maar ik zie hem wel eens ij bodyline breda! Samen met een andere n*ger alleen heb hem nu al een maandje niet gezien nu je het zegt........;)

Die andere "n*ger" is francisco collega van me. Die heeft de body extreme gewonnen en de overal. Gaat nu naar de ek. Ze trainde idd tijdje bij bodyline, maar zijn nu weer terug naar keep fit.

Ik kom vanaf januari ook bij bodyline trainen zit nu nog bij enjoy. Zullen we elkaar vast nog wel eens treffen.

Werken gadverdamme, gelukkig hebben we DBB nog :D

Bij jou hoefde/kon er ook bijna geen vet meer af :D :D :D

Dus wel, als je Judith zag... Kan dus zeker wel droger.. Mensen in mijn omgeving vinden dat te.. Maar ik vind het wel mooi, alleen zou ik niet als haar willen poseren.. Leek of ze al aan de BB-klasse meedeed.. Wat vind jij?

• Topic Starter Topic Starter
Dus wel, als je Judith zag... Kan dus zeker wel droger.. Mensen in mijn omgeving vinden dat te.. Maar ik vind het wel mooi, alleen zou ik niet als haar willen poseren.. Leek of ze al aan de BB-klasse meedeed.. Wat vind jij?

Ik vond dat je er gruwelijk droog bijstond. Erg netjes en mooi maar nog steeds erg vrouwelijk :D

Ik vond dat je er gruwelijk droog bijstond. Erg netjes en mooi maar nog steeds erg vrouwelijk :D

Maar dan bedoel je dus dat ik droog was voor mijn spiermassa??? Want de nr1 was echt veel droger en had ook meer spiermassa, of ben ik nou gek aan het worden..:eek:

Die andere "n*ger" is francisco collega van me. Die heeft de body extreme gewonnen en de overal. Gaat nu naar de ek. Ze trainde idd tijdje bij bodyline, maar zijn nu weer terug naar keep fit.

Ik kom vanaf januari ook bij bodyline trainen zit nu nog bij enjoy. Zullen we elkaar vast nog wel eens treffen.

OK vet dat hij gewonnen heeft!! Relaxte kerel is dat! :thumb:

OK doe je goed dat je bij bodyline gaat ikzelf vind het een erg fijner sportschool!! :) zal je dan vast en zkeer nog eens treffen!

Iedereen die mee heeft gedaan nog van harte met de behaalde plaatsen! Ik hoop dat jullie eerste wedstrijdervaring een goede was en dat jullie er komend seizoen ook weer bij zullen zijn. De YBF blijft toch de beste en leukste beginnerswedstrijd die er is, dus nu op naar de zwaardere wedstrijden!! ;)

Greetzzz

zijn er ook nog zwaardere natural wedstrijden dan? Of moet je dan gebruiken?

@Aimee
ik heb Anja Timmer als begeleider ;) bedankt nog!

Op Delfzijl staan ook natural atleten hoor! Net als dat op de YBF ook gebruikers staan! ;) Bedoel met zwaardere wedstrijden, wedstrijden van een hoger niveau. En ik denk dat je met Anja Timmer een goede keuze hebt gemaakt. Veel succes met voorbereidingen!

dankjewel! 1 jaar hard beulen. Ik wil ook op dat podium :D

hoe bedoel je uithoudingsvermogen?

ik ook niet, mag woensdag weer vol beginnen met trainen.. begin vrijdag weer met cardio en buik en billen/kuiten.. ben zo blij.. maar moet toegeven dat het lichaam idd rust en weer even andere voeding nodig heeft nadat het zo'n inspanning heeft geleverd met de wedstrijd.. ben benieuwd hoe je het ervaart met Anja, laat maar weten..:D

Terug
Naar boven