- Waardering
- 19
Ach 7 kilo vind ik nog best meevallen eigenlijk.....en hoeveel procent stond je toen je 76 kilo was? 8/9 % ofzo?
KloptVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach 7 kilo vind ik nog best meevallen eigenlijk.....en hoeveel procent stond je toen je 76 kilo was? 8/9 % ofzo?
KloptEn met welk gewicht hoop je volgend jaar mee te doen?
, moeilijk te zeggen hoe zwaar dat is....Zo zwaar en zo droog mogelijk, moeilijk te zeggen hoe zwaar dat is....

Nou nee maar ik zie hem wel eens ij bodyline breda! Samen met een andere n*ger alleen heb hem nu al een maandje niet gezien nu je het zegt........![]()
Alles op het zicht.. right maatje?! Hoest dan? ook geen zin in werken..![]()

Werken gadverdamme, gelukkig hebben we DBB nog
Bij jou hoefde/kon er ook bijna geen vet meer af![]()
![]()
![]()
Dus wel, als je Judith zag... Kan dus zeker wel droger.. Mensen in mijn omgeving vinden dat te.. Maar ik vind het wel mooi, alleen zou ik niet als haar willen poseren.. Leek of ze al aan de BB-klasse meedeed.. Wat vind jij?

Ik vond dat je er gruwelijk droog bijstond. Erg netjes en mooi maar nog steeds erg vrouwelijk![]()
Want de nr1 was echt veel droger en had ook meer spiermassa, of ben ik nou gek aan het worden..
Die andere "n*ger" is francisco collega van me. Die heeft de body extreme gewonnen en de overal. Gaat nu naar de ek. Ze trainde idd tijdje bij bodyline, maar zijn nu weer terug naar keep fit.
Ik kom vanaf januari ook bij bodyline trainen zit nu nog bij enjoy. Zullen we elkaar vast nog wel eens treffen.
zal je dan vast en zkeer nog eens treffen!
dankjewel! 1 jaar hard beulen. Ik wil ook op dat podium![]()
denk dat ik eerder doorzettingsvermogen bedoel.. Anja eist veel van je, alleen voor je eigen bestwil..