XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic

Mn hondje heeft een vetbultje, moet alleen in de gaten houden dat deze niet groter wordt.
Verder moet ze afvallen :o hihi

Is het schadelijk voor een hond als je je vloer dweilt met chloor..??

die hond van je heeft niet lang meer volgens mij.. :rolleyes:

Iemand ervaring met hond(en) die moet(en) afvallen?
Mijn hondje moet afvallen, aantal kilootjes, en ik heb al de voeding wat aangepast (stiekem kreeg ze teveel)
Nu nog het bewegen. Ik wil wel, maar zij loopt niet erg snel mee (tenzij we naar huis gaan voor haar etenstijd).
Heeft iemand tips hoe je je luie hond actief kan maken om meer te lopen, zonder dat daar per se voedsel bij moet komen kijken?

Meer laten bewegen ?.
Of ben je zo'n eigenaar die eigenlijk niks te vertellen heeft over wat de hond doet ???

Meer laten bewegen ?.
Of ben je zo'n eigenaar die eigenlijk niks te vertellen heeft over wat de hond doet ???

Oke dus praktisch wat jij zegt: meesleuren aan de riem :D ?

Lees mijn post, ze wilt niet..hoe kan ik haar meer láten bewegen.
Ik heb wel wat te vertellen over haar, maar ze heeft wel een eigen sterke wil en als ze niet wil blijft ze staan.
Ze is bijna 7 jaar en heb haar nog niet zo lang, ze is niet erg goed opgevoed.
Dus, tips daarmee? Dat ze meer moet bewegen snapte ik al wel; daar gaat de vraag ook over.

gooi is een bal! vinden ze superleuk

gooi is een bal! vinden ze superleuk

Mijn hondje dus niet. Bal, stok, touw..noppes. Alsof ze het niet eens ziet. We hebben nog een hond (mn ouders) en die vind dat wel leuk, maar mijn hond pakt dat niet op helaas.
Heb al vaker proberen te spelen met voedsel, maar zelfs dat lijkt ze niet te willen :/

calorieloze knakworstjes?

---------- Post toegevoegd 12 September 2013 om 09:48 ----------

oww geen voedsel dus :P tja dan sta je er helaas alleen voor

Hahaha shit :p

Nja, hopelijk gaat ze eraan wennen dat we vaker en langer lopen en gaat ze minder aan de riem trekken. Het is beter voor haar. Hoe meer ze af valt hoe meer ze mee wilt lopen denk ik zo.

• Like
Waarderingen: Tsn
wat hoody zegt! misschien is je chemische balans gewoon niet goed als je die hond dwingt dingen te doen die hij/zij niet wilt... Niet alleen dominant willen zijn hè, je moet het echt ZIJN volgens cesar :D:D

Hahaha ja :p ik probeer het :') nja ze moet gewoon opnieuw 'opgevoed' worden. Komt vast wel goed.

Calm and assertive :D

Terug
Naar boven