- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruimen jullie ook netjes die hondenpoep op als je beest ergens gekakt heeft?
Leuke foto's. Die Boerboel is gaaf, loopt er eentje hier in de buurt. Stond ervan te kijken hoe snel die nog kunnen gezien het massieve voorkomen. Qua bouw e.d enigszins vergelijkbaar met een Akita, maar is aanzienlijk minder snel dan de Boerboel. Prachtige honden en heel stabiel, mits in handen van een consequente eigenaar die weet wat die voor hond in huis haalt (maar ja dat is met elke hond in principe zo). Zelf heb ik een (verwaarloosde) Spaanse ecto middels adoptie hier mee naartoe genomen:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
maar dan zitten mijn reu standaard in de bosjes.
Nee via Alas.. Maar als ik een tip mag geven: Als je het ook overweegt, doe maar niet via die organisatie

Nee via Alas.. Maar als ik een tip mag geven: Als je het ook overweegt, doe maar niet via die organisatie![]()
Jup en niet s'werelds beste zeg maar.

Jup en niet s'werelds beste zeg maar.
Als het hondje iets mankeert, geven ze niet thuis, ben jij de eigenaar en zijn ze 'maar' een stichting. (stel je voor dat je voor de kosten op moet draaien) maar als je hem dan in hebt moeten laten slapen omdat het beest geen leven meer had van de pijn (foto's laten maken) en je bent nog zo netjes om heel het verhaal nog maar eens op de mail te zetten naar ze: geen medeleven maar gewoon snoeihard zijn en zeggen dat ik HUN toestemming nodig had om dat te laten doen. Ik kreeg echt een hele preek ipv medeleven, het was tegen de regels, blablabla. Alsof mijn DA Geen verstand van zaken zou hebben en 'zomaar' een hond laat inslapen.
My ****ing ass.
Dan ben ik dus ook de eigenaar en dan ben ik dus ook degene die die beslissing maakt.
Echt heel bizar.
Communicatie verloopt ook heel slecht, je krijgt meerdere aanspreekpunten maar die weten van zichzelf niet meer met wie ze aan het communcieren zijn.
Toen mijn hond al eventjes was overleden werd ik ook nog gebeld voor een controle bezoek aan huis...
Toen ben ik even uit mijn vel gesprongen.