- Waardering
- 113
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boris, kruising tussen rotti en herder.
Op de eerste 2 pics een 3 maand oud, op de tweede 4,5 maand.
Heel slimme hond en ongelooflijk braaf. Je moet hem uiteraard wel goed trainen.
![]()
![]()
![]()
Mooi beest! Goed gelukte kruising, hoe is 't karakter?
Welke soorten wolfshonden/siberisch look honden zijn er eigenlijk allemaal?
Husky
Malamute
Akita
Bovengenoemde tsjechoslowaakse wolfshond
Nog meer?
Sterkte man!Gisteren m'n Berner Sennen moeten laten inslapen, wegens 'n agressieve prostaatkanker. Amper 6 jaar oud geworden... :-( Het is de eerste keer dat ik erbij was van begin tot einde bij de euthanasie van een hond en dat het moeilijk ging zijn wist ik al, maar als 't moment dan eindelijk aangebroken is, snijdt het door merg en been.

gisteren met mijn vriendin bij animal event in hilvarenbeek geweest. Die ouders van haar hebben 4 hollandse herders en zaten zodoende met de rasverening daar op een stand.
Helemaal verliefd geworden op een ras. tsjechoslowaakse wolfhond.
[Link niet meer beschikbaar]
beetje jammer dat de puppies een prijs hebben van rond de 1000 euro.. Maar zeker het sparen waard!
Ah ja, de broer van zijn ma he

Ja, dat is het goede gedeelte van zijn kruising. De Chihuahua t**f die er tegen over stond, heeft hij maar niet geplaatst![]()

Gisteren m'n Berner Sennen moeten laten inslapen, wegens 'n agressieve prostaatkanker. Amper 6 jaar oud geworden... :-( Het is de eerste keer dat ik erbij was van begin tot einde bij de euthanasie van een hond en dat het moeilijk ging zijn wist ik al, maar als 't moment dan eindelijk aangebroken is, snijdt het door merg en been.