AndroidHealthClinic

Sticky Het Honden Topic

Boris, kruising tussen rotti en herder.
Op de eerste 2 pics een 3 maand oud, op de tweede 4,5 maand.
Heel slimme hond en ongelooflijk braaf. Je moet hem uiteraard wel goed trainen.

2irvscl.jpg

zme1cx.jpg

2rz8g0k.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Mooi beestje :)

Vrijdag dierenarts geweest, 14kg op 13 weken nu :)
Staat mooi scherp en dat gaan we zo houden om de gewrichten niet teveel te belasten tijdens de groei natuurlijk.

6h2a11.jpg

Samen in de bench van zijn dikke vriend en grote voorbeeld Machi de politiehond :)

25hjn7r.jpg

egy7hv.jpg

ligt nu te snurken

Geef mij karma als je honden leuk vindt

gisteren met mijn vriendin bij animal event in hilvarenbeek geweest. Die ouders van haar hebben 4 hollandse herders en zaten zodoende met de rasverening daar op een stand.

Helemaal verliefd geworden op een ras. tsjechoslowaakse wolfhond.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beetje jammer dat de puppies een prijs hebben van rond de 1000 euro.. Maar zeker het sparen waard!

Ik heb voor mijn boerboel nog meer betaald ;)

Welke soorten wolfshonden/siberisch look honden zijn er eigenlijk allemaal?

Husky
Malamute
Akita
Bovengenoemde tsjechoslowaakse wolfshond
Nog meer?

Mooi beest! Goed gelukte kruising, hoe is 't karakter?

Valt heel goed mee. Hij is niet vals ofzo. Eerder nieuwsgierig vind ik. Ze zijn wel enorm slim en dat zorgt soms wel voor problemen.
Maar zoals ik al zei, veel trainen en dan zijn ze super.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koop dit pak voor je hond :roflol:

Gisteren m'n Berner Sennen moeten laten inslapen, wegens 'n agressieve prostaatkanker. Amper 6 jaar oud geworden... :-( Het is de eerste keer dat ik erbij was van begin tot einde bij de euthanasie van een hond en dat het moeilijk ging zijn wist ik al, maar als 't moment dan eindelijk aangebroken is, snijdt het door merg en been.

Gisteren m'n Berner Sennen moeten laten inslapen, wegens 'n agressieve prostaatkanker. Amper 6 jaar oud geworden... :-( Het is de eerste keer dat ik erbij was van begin tot einde bij de euthanasie van een hond en dat het moeilijk ging zijn wist ik al, maar als 't moment dan eindelijk aangebroken is, snijdt het door merg en been.
Sterkte man!

Sucks big time man :(

De oom van mijn hond:

jr44uv.jpg

De oom van je hond?

gisteren met mijn vriendin bij animal event in hilvarenbeek geweest. Die ouders van haar hebben 4 hollandse herders en zaten zodoende met de rasverening daar op een stand.

Helemaal verliefd geworden op een ras. tsjechoslowaakse wolfhond.

[Link niet meer beschikbaar]

beetje jammer dat de puppies een prijs hebben van rond de 1000 euro.. Maar zeker het sparen waard!

Als je dit soort honden mooi vind dan moet je zeker eens de film eight below kijken. Joop Kasteel heeft deze film eens in een colmn verwerkt. Hier de link van de column met een beschrijving waar de film over gaat, absoluut een aanrader!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f275/joops-column-eight-below-307937/

Gecondoleerd.
Heb de ervaring dat dat soort honden sowieso niet zo heel oud worden, ook bij herders. Heel jammer, want de Duitse herder blijf ik een hele mooie hond vinden, maar ik zal ze nooit nemen.

Terug
Naar boven