XXL Nutrition

Sticky Het Honden Topic

Volgens mij verkeerde forum om dit soort honden te posten, maargoed.

Me vrouwtje wil er een familie lid bij, we zijn vanmiddag bij deze wezen kijken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:help:

Alhoewel, ik moet wel toegeven dat het wel heel schattig is, zo een rond springend baby dingetje. Maar mij zie je er niet mee rond lopen.
Ik heb de boot even afgehouden nog, zal morgen me besluit maken of ik het moet "toestaan" :D

Hij zal in ieder geval niet op m'n dumbbells gaan kluiven als we een uurtje de deur uit zijn :D

Wel van erkende fokker? Chi's hebben heel veel gezondheids problemen! Verdiep je daar goed in, zeker met de wildgroei aan hobbyfokkers.

Engelse Stafford, 11 jaartjes oud alweer.

vevi91.jpg

Mijn Maatje, alweer bijna 3jaar!

2i26w4.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren nog wat van het goede weer genoten, vandaag geen puppyklas want het regent pijpestelen :(

2dlk9yq.jpg

---------- Post toegevoegd Wed 2 May 2012 om 19:47 ----------

Lekker botje gekregen, hij neemt het zelfs mee naar zijn voederbak om te eten zodat ik het zeker nie afneem :D

4ikba1.jpg

Kijk, dat is een top hond

Wat een knuffelbolleke :)

hehe mijn nichtje heeft ook zon poedel, toen dat ding nog echt jong was, was het gewoon een lopend bolletje wol, wel schattig :$

Idd, wij zeiden altijd bolleke pluis, soms zag ge ook niet waar de kop/staart was, hij's gelukkig naar de kapper geweest :)

2wd8rc3.jpg

En jawel.Hij woont hier..

FutureChamps.jpg
Als ik op me zelf woon wil ik een Rhodesian Ridgeback. Dan zorg ik dat hij goed getraind word.

Bouvierxmechelse herder

Ondertussen alweer bijna 12 jaar

Pittige combi Romy! Hoe is het karakter?

Waaks, beschermend maar luisterd super goed. Tot ze een konijn of kat ziet dan ;)

We hebben haar wel vanaf 7 weken al, dus ik denk ook daarom dat ze erg waaks/beschermend is geworden en zo goed luisterd.

Tis geen speelhond, als ze thuis is ligt ze hele dag op de mat te slapen , ze kijkt alleen als iemand aan de deur staat of die te vertrouwen is, verder blijft ze liggen.. En tijdens wandelen kun je ook maar 3x een stok gooien en dan is het afgelopen :P Ze is meer van het zoeken naar konijnen, overal wat snuffelen en overal overheen plassen (dominant) negeert andere honden, niet echt sociaal ingericht:P (maakt geen ruzie)

Veel beweging nodig +- 3 uur per dag loopt ze los

En haren is ook weer iets:P ze moet elke dag gekamd én 2x per jaar geplukt (door bouvier) lol

Laatst bewerkt:
Valt me toch weer mee met die BB-ers@
Ik dacht dat 95% toch we;l in het bezit zou zijn van een bull mastiff, pitbull XL of een doorgefokte dobermann met titanium hoektanden
:trollface:

most-expensive-dog-Tibetan-Mastiff.jpg

Tibetan Mastiff

Our most expensive dog in the world.The dog came from Tibet and in the original area, the dog is named Do-Kyi. Historically, people around Tibet used the dog for many purposes and they were dependable. The dog has valuable reputation and the number is not as abundant as used to. At this time, owning one Tibetan mastiff is same as paying out $350,000

:roflol: Dat is veel geld voor een hond!

:D zalig die foto's

Terug
Naar boven