AndroidHealthClinic

Sticky Het Honden Topic

Bezoekers in dit topic

Katten geen ervaring mee, die verdwijnen hier gewoon en keren nooit meer terug. Waren beide op leeftijd dus verwacht dat ze gewoon ergens zijn gaan liggen en in rust konden sterven.

Heb nu 3 vrij jonge honden en kijk nu al op maar het moment dat ik afscheid van ze moet nemen :(

Same feeling hier :(

Hoe is het tegenwoordig bij f4f zwolle?
 
IMG_20190311_125511_204.jpg


Dit is grandpa, zit meerdere keren in de bloedlijn verwerkt. Beast!
 
Klein beetje off topic, maar in mijn stad eindelijk besloten om geen vuurwerk meer te doen op oudejaar. Ze zullen nu een lichtshow doen met drones, vindt het een goede zaak mijn hond was toch ook altijd onrustig iedere jaar
 
Klein beetje off topic, maar in mijn stad eindelijk besloten om geen vuurwerk meer te doen op oudejaar. Ze zullen nu een lichtshow doen met drones, vindt het een goede zaak mijn hond was toch ook altijd onrustig iedere jaar
Ben ik ook wel voor. Snap dat anderen plezier willen, traditie en wat al niet meer. En ik gun een ander ook dat plezier. Als je het mij echter zou vragen geef ik de voorkeur aan een mooie show vanuit bedrijven/ gemeente. Voor de dieren maar ook voor slachtoffers enz.
 
Haha ja hij denkt inderdaad dat hij een schoothond is, een echte knuffelkont. :heart: :heart:
 
Maar zou een hond dat begrijpen?
Ik pakte Tommy op en liet m snuffelen aan mn pa toen hij in zn grafkist lag. Je zag m echt met grote ogen kijken en ook ruiken en het in m opnemen. Is al jaren terug maar zie het nog voor me.
 
  • Love
Waarderingen: Bonk
Klein beetje off topic, maar in mijn stad eindelijk besloten om geen vuurwerk meer te doen op oudejaar. Ze zullen nu een lichtshow doen met drones, vindt het een goede zaak mijn hond was toch ook altijd onrustig iedere jaar

Dit is wel echt ideaal. Wij hebben ook elk jaar drama hier. Onze hond is de hele dag bang. Ze rent letterlijk aan de riem om zo snel mogelijk terug te kunnen rennen om vervolgens in alle hoekjes te gaan bibberen.

Als pup en 1e jaar geen last van gehad. Daarna is mijn vrouw met haar gaan wandelen en gooiden kinderen vuurwerk in de buurt van de hond. Sinds dat moment is élk knalletje al te veel. Zelfs het dichtslaan van autodeuren heeft soms al tot gevolg dat ze een salto aan de riem maakt.
 
Maar zou een hond dat begrijpen?
Dat zou me ten zeerste verbazen. Wellicht zijn alleen wij de gelukkigen die het ten volle beseffen.

“The knowledge of death is reflective and conceptual, and animals are spared it.” —Ernest Becker
 
Dat zou me ten zeerste verbazen. Wellicht zijn alleen wij de gelukkigen die het ten volle beseffen.

“The knowledge of death is reflective and conceptual, and animals are spared it.” —Ernest Becker

Ik had mijn honden en katten afscheid laten nemen van mijn aangereden kat, kreeg ook niet de indruk dat ze het begrepen. Wat je wel eens hoort is dat honden naar het graf van het baasje gaan, en daar blijven liggen.
 
Iemand al A Dog's Journey Gezien? Kijken waard?
 
Jewel, elke hond is een match. Maar het is geen makkelijke, maakt mij af en toe knettergek.
Eigenzinnig, eigenwijs en luisteren een heel nieuwe betekenis geven? Dat ze wel willen luisteren maar vaak op eigen voorwaarde.
 
Back
Naar boven