- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn lieve trouwe hondje alweer 3.5 jaar geleden overleden
hoe oud is ie geworden? 14 en 2 maanden. Was echt op.hoe oud is ie geworden?
Ik schiet echt super veel foto's dan heb ik iig nog iets. Plus ik neem nog een tattoo van DJ. Wat weet ik nog niet maar gewoon iets kleins zodat ik hem nooit vergeet.
Ik heb zelf ook geen tats maar miss een afdruk van van poot op mijn borstkas waar mijn hart zit of alleen DJ ergens klein. Ga geen portret ofzo doen.14 en 2 maanden. Was echt op.
Ben wel blij dat ik nog wat filmpjes en foto's heb van m. Tattoos is voor een ander slag volk dan wat ik ben
Hij komt bijna nooit in de auto en hardlopen doe ik al bijna 2 jaar niet echt meer met hem.Niet onverstandig om nu al beetje na te denken over zn oude dag. Hoe langer je van m wil genieten hoe minder die nu al uit autos moet springen en rennen etc. En ook voeding. Hele dure uitgebalanceerde voeding is beter voor zn niertjes
hoe oud is ie geworden?
Ik schiet echt super veel foto's dan heb ik iig nog iets. Plus ik neem nog een tattoo van DJ. Wat weet ik nog niet maar gewoon iets kleins zodat ik hem nooit vergeet.
prachtig, net een “grumpy old man”

Is nog maar drie jaar... had beetje aandacht nodig van me... 5 minuten later —>
Dat ben jij niet.
als je niet weet da je in een hondentopic zit denk je van wtf is dat allemaalIs nog maar drie jaar... had beetje aandacht nodig van me... 5 minuten later —>
![]()