AndroidHealthClinic

Sticky Het Honden Topic

IMG-20200506-WA0008.jpeg

Wil jij dat schijt en zeiksel in een bak binnen?

Afgelopen weekend de film Call of the wild gezien. Naar een roman van Jack London.
Wat een wald disney versie van het super spannende verhaal van J London. Boeken blijven toch vaak beter dan de verfilming.

Mijn hond had altijd zijn eigen plekkie op het grasveld in een hoekkie ver weg van ons huis. Hij wist het plekje en wij ook dus met maaien ff opletten. Als ie moest deed ie zelf de deur open en gaf een blafje als ie weer naar binnen moest. Gelukkig heb ik nooit vroeg een hond moeten uitlaten. Deed ie zelf. Ging wel na het eten altijd dik een uur ravotten met m in het park of bos. Die twee woorden moest je nooit hardop zeggen want dan werd ie helemaal wild.

Zag er vandaag zo eentje lopen.

Kende ze niet. :thinking: mooi boefje

Wat dan?

Lees dat stuk maar in die link van je. Het zijn honden die doen wat ze willen, ze zijn intelligent en verdomd nieuwschierig. Alle commando's kennen ze, opvolgen doen ze alleen wanneer ze er het nut van inzien (beloning) Heel veel energie, continue rennen, springen, stuiteren. Op de eettafel bijv. daar springen ze zonder moeite bovenop. Het zijn gravers, slopers, ze krijgen deuren open, vinden alles wat eetbaar is en doen er alles voor om het te pakken. Hiernaast zijn het ook hele lieve honden en kan je er erg om lachen. Maar je moet er echt tegen kunnen, dag in dag uit. Ik hoor hem nu weer een doos uit elkaar scheuren in de tuin :roflol: :mad:

Terug
Naar boven