Fitness Seller

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Zaterdag 17 december 2005 gaan we wokken in:

Restaurant Het Oosten Stationsplein 23-29, Amersfoort
T: 033 - 461 18 88

Let op! Gwijzigde aanvangstijden!
Aanvang tussen 19:00 - 19:30 uur

De route is héél simpel. Geen lange bus/tramreizen of monsterwandelingen maar gewoon uitstappen en aan tafel zitten!

Treinreizigers lopen de stationshal aan de voorkant uit waar de NS kaartjesautomaten staan, dan linksaf en na 40 meter zie je het restaurant aan je linkerhand onder de luifel al!

Mensen die met de auto komen houden, als zij Amersfoort eenmaal hebben bereikt, de borden voor NS station aan en kunnen GRATIS PARKEREN op parkeerterrein 'De Argonaut' naast het NS station!

Kosten zijn slechts €15,50 exclusief je drankjes. Voor dit bedrag kun je ONBEPERKT vis, kip, beef, groenten, rijstsoorten, vruchten etc eten! Stuur het bedrag in een enveloppe, beschermd door 2-3 A4tjes, voorzien van je NICKNAME en een reply-adres naar

DBB Wok
Postbus 40071
7504 RB
Enschede

Wie per bank/giro wil overmaken kan een PM aan Ericr sturen.

Laatst bewerkt:
Sticky. :)

Zijn allochtonen ook welkom? Ik ben Marokaans(heb hier al veel haatthreads gelezen), maar geen fundamentalist. Een avondje wokken vind ik altijd wel leuk.

donderwolk zei:
Zijn allochtonen ook welkom? Ik ben Marokaans(heb hier al veel haatthreads gelezen), maar geen fundamentalist. Een avondje wokken vind ik altijd wel leuk.

ManMountain is ook een mocro en we houden allemaal van hem. Sterker nog, diverse members beleven met regelmaat vieze coïtusuele avonturen met hem ;)

Ontopic: Opaatje wie zegt dat je niet liegt. Misschien heb je 30 pm's gekregen met afkeurende teksten maar jij houd iedereen voor dat "de rest wél de 17e wil" omdat jij dat zelf wil :p

ik gaat ook even kijken hoe ik met werk zit

Goed man! :thumbs:

nou, het zal mij benieuwen!

donderwolk zei:
alleen als je je zusjes/nichtjes meeneemt ;)

Als je dan toch een sticky aanmaakt, zet er dan ook even in waar en hoe laat en stuff.

ik zal aanwezig zijn

Ik zal er zijn ..

JIPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ik ben aanwezig:D

DBC01 zei:
Stond reeds 2 keer vermeld dus voor de minder goede lezertjes alsnog vermeld. ;)

Ja DUH, maar niet in het sticky..

Zo kan ik het ook: Ik geef een feestje, voor tijd en adres zoek maar ergens anders op het forum.... (hulloooo)

Ik kom trouwens niet. :)

• Topic Starter Topic Starter
wazzup zei:
Ja DUH, maar niet in het sticky..

Zo kan ik het ook: Ik geef een feestje, voor tijd en adres zoek maar ergens anders op het forum.... (hulloooo)

Ik kom trouwens niet. :)

Dus wat mauw je dan. Kijk maar es helemaal bovenin, thread aangepast.

Ik ben ook aanwezig :):D

is het wel gezellig met jullie dan?

• Topic Starter Topic Starter
Met mij niet he Jopie, dat weet je toch, en dat zeg je zelf dus doe geen moeite ;)

Terug
Naar boven