MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

/-\naboliC zei:
komen de tuitlippen ook met hun 'botoxvoorhoofden'? Dat zou wat zijn! Ik ga iig niet, maybe de volgende keer..

hehe...dan weten we gelijk hoe ze druit zien als we ze een perm ban aansmeren:D

BAH :( dan kan ik dus niet he ... waarom wokken we de 9de niet?

Omdat de toffe gasten de 17e willen,bro... :D

Mag ik dan ook testo een hug geven :), daar heb ik dan wel zin an..

• Topic Starter Topic Starter
Testmans heeft idd een hoog knuffelgehalte ;)

Hertje zei:
Ik heb eens om me heen gekeken op de BBQ en volgens mij alle mannen Testo wel een hug geven ;)

Je hebt fans kerel!

Mja...weet niet of ik daar wel zo blij mee ben hoor....

Had liever wat meer vrouwelijke fans gehad eigenlijk maar Dani en jij hadden geen oog voor mij. :D

Ik hoop dat er ook een beetje leuke serveersters rondlopen. Leuk uitzicht tijdens eten is nooit vergeet :)

er hangt toch nog een fesstje aan vast achteraf, enkel wokken lijkt me vrij saai? en deze keer zal ik er zeker zijn.

Emile zei:
Ik hoop dat er ook een beetje leuke serveersters rondlopen. Leuk uitzicht tijdens eten is nooit vergeet :)

Vergeet dat maar... serveersters in een wok-restaurant... nee man, zelf je eten ophalen !

(nou ok, misschien komen ze je wat te drinken brengen)

• Topic Starter Topic Starter
Dan nog maar een tweede 'ownage' uitdelen aan Wzzup.

Er lopen 3 serveersters rond. Zij houden je drankje in de gaten en vragen je of je nog eentje wilt als je glas een tijdje leeg is. Tevens verzorgen zij de eventuele koffie/ijs of sigaren na de maaltijd :D :banana:

Bovendien weten die serveersters niet wat je op je bord wilt en hoeveel en da's maar goed ook want anders krijg je die kleine k*thoeveelheden die je in andere restaurants krijgt.

DBC01 zei:
Dan nog maar een tweede 'ownage' uitdelen aan Wzzup.

Er lopen 3 serveersters rond. Zij houden je drankje in de gaten en vragen je of je nog eentje wilt als je glas een tijdje leeg is. Tevens verzorgen zij de eventuele koffie/ijs of sigaren na de maaltijd :D :banana:

Bovendien weten die serveersters niet wat je op je bord wilt en hoeveel en da's maar goed ook want anders krijg je die kleine k*thoeveelheden die je in andere restaurants krijgt.
Laat je hertje reserveren, zodat ze niet weten dat ze verlies gaan leiden? :D

Terug
Naar boven