AndroidHealthClinic

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

mmm eten eten eten eten

DBC hoeveel mensen komen er naar schatting??

• Topic Starter Topic Starter
Dat is niet te zeggen. Zelfs DW stond versteld toen bleek dat er veel minder kwamen.
Dat gaan we nu tegen. Eerst betalen en over een tijdje kan men zeggen wat het aantal ongeveer wordt. Nu kan iedereen wel zeggen dat ie komt.

Ik heb er zin in.

Zie ik die testo weer met die oude bakkus :)

Ik denk dat ik de plaatsen naast mij ga verpachten...:rolleyes:

zeg maar waar we op moeten storten dbc:D
en hoeveel kost een ereplaatsje naast jou?;)

VIP-kaarten zijn in de maak! :D

Mjah, aangezien je de hele avond op 1 vaste stoel zit ? .. denk ik wel dat de "vaste" forumleden, en diegenen die elkaar op de BBQ al hebben ontmoet wel wat bij elkaar gaan zitten, en de wat "onbekende" leden er een beetje omheen bungelen. Opzich wel leuk om die personen dan ook wat te leren kennen, maartoch :)

Hmm wat een zalige onzin weer. Newbee MarkyWannabee, als forumclown gevreesd en als ecto bekeken, kreeg een warm welkom en was nergens weg te slaan!

Voorbeeld!

Ik zal er ook zijn. :D

DBC01 zei:
Hmm wat een zalige onzin weer. Newbee MarkyWannabee, als forumclown gevreesd en als ecto bekeken, kreeg een warm welkom en was nergens weg te slaan!

Voorbeeld!

DBC de happer :(

Wil alleen maar zeggen dat als je daar met 30,40 man zit verspreid over verschillende tafeltjes, dat je lang niet met iedereen even een babbeltje kunt maken in tegenstelling tot een BBQ waar je overal even heen kunt lopen.

Weet niet waar dat praatje van je opslaat, maar ik ben niet te bang om te komen hoor ;) .. ben zelf ook niet 1 van de breedste gasten maar dat laat me echt geen ene fl**ker schelen, zou ook wel wat zijn als je daar als ecto komt en dan vervolgens door iedereen word uitgelachen :eek: :D

Laat ik zeggen dat de meeste mensen echt niet voor 'opvallend huge' doorgaan en daar reken ik mezelf ook lekker onder. De tafels zullen niet verspreid staan, don't worry, aan alles is gedacht. Hap ze! :burger:

zijn beginnende trainers ook welkom? want ben slechts 3 maand begonnen, 2 maand stil gelegen, en nu terug 1 maand bezig.. M.a.w niet echt resultaat in vergelijking met vele anderen.... zie da wel zitten zo'n wok avondje :) als er nie te scheef zal gekeken worden van.. wat doet die sukkelaar ier tussen :p

greetz

Waarom zou je een sukkelaar zijn? De mensen hier op DBB moeten eens af van het idee dat er allen Jay Cutler look-a-likes komen. Da's dus niet zo. Gewoon een stel BB-fanatieke PC-nerds die ook nogeens een ijzertje tillen that's all! :D

Flupke56 zei:
zijn beginnende trainers ook welkom? want ben slechts 3 maand begonnen, 2 maand stil gelegen, en nu terug 1 maand bezig.. M.a.w niet echt resultaat in vergelijking met vele anderen.... zie da wel zitten zo'n wok avondje :) als er nie te scheef zal gekeken worden van.. wat doet die sukkelaar ier tussen :p

greetz

Je kunt beter even lezen wat hier boven staat anders begint DBC weer te flippen :rolleyes:

hehe da's een opluchting :)

Zal zeker en vast noteren in agenda :) beetje wokken zie ik wel zitten. Kan er nog wa uit leren, en de sfeer zal er wel goe inzitten :)

komen de tuitlippen ook met hun 'botoxvoorhoofden'? Dat zou wat zijn! Ik ga iig niet, maybe de volgende keer..

Terug
Naar boven