XXL Nutrition

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

Laatst bewerkt:
Hehe, als je een kerel blijkt te zijn, laten ik en Masters je staan

RichardV, betaald. Even de lijst aanpassen.

Ja eindelijk. Duurde allemaal lang weer.
Kloot internet bankieren :)

RichardV zei:
Ik stel geen hoge eisen, maar we zullen wel eerst een lichamelijk onderzoek houden om eerst alles te checken voor de zekerheid:p

zeker weten, we kunnen geen risico's nemen tegenwoordig. een grondig inwendig onderzoek zal de waarheid zo aan het licht brengen

omg ik wil die mensen wel eens zien kijken als er zo'n hele club bodybuilders naar binnen komt gelopen :roflol: die wok gaat verlies draaien op jullie :D

smokey juul zei:
omg ik wil die mensen wel eens zien kijken als er zo'n hele club bodybuilders naar binnen komt gelopen :roflol: die wok gaat verlies draaien op jullie :D

om het nou daad werkelijk zo ver te laten komen...kunnen we ook 1 dag vasten vóór de wok..mahja...das niet zo goed voor de spieren..maar moet je s opletten hoe deze vreetmachines dan te keer gaan:D de obers moeten wel VERDOMD goed oppassen met hun handen:D:evil2:

smokey juul zei:

Haha voordat je een chinees arm vreet mag je wel even;)

RichardV zei:
Ik stel geen hoge eisen, maar we zullen wel eerst een lichamelijk onderzoek houden om eerst alles te checken voor de zekerheid:p
Masters zei:
zeker weten, we kunnen geen risico's nemen tegenwoordig. een grondig inwendig onderzoek zal de waarheid zo aan het licht brengen
O god :eek:
ineens wordt die drie uur durende treinreis toch weer een stuk aantrekkelijker!

Ach ons onderzoek zal hooguit 10 minuten duren ;)

Ik hoop dat je ook normaal chinees kan vreten en ook sushi. Lekker ....

Bij een wok in vianen hebben ze ook patat.

RubenSossa betaald, lijst aangepast.

The check is in the mail! (electronisch gesproken dan)

Binnenkort dus op de lijst: dj_phreak en SlettieBettie

nog ff en het begint druk te worden :D

Purple is idd opvallend stil :cool:

whoooooooooooooooeeeiii!

Ik was dit bijna vergeten. :D Eric, als je morgen even gezellig mee gaat trainen, dan betaal ik je gelijk handje contantje voor mij en Johnny 01 :thumbup:

Terug
Naar boven