Fitness Seller

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

RichardV zei:
Hehe lekker!!
Weet zeker dat ik na afloop die 145 kg ga aantikken. Desnoods met 2 kg eend in mijn pens! :)

ik bulk gewoon in 1 avondje zo'n woc kok nar binnen. gak in 1 keer van 84 naar 145. zal vast caravan veren onder me auto monteren

Hehe, doe maar ja. Is nog maar 4 kg dus red ik wel als ik flink eet:)

Hehe, geld is er bij mij afgeschreven, dus morgen hopelijk bij Eric erop, mag ik ook op het lijstje!

is iedereen dan van plan na 't wokken uit te gaan? anders is het wel saai om daarna in m'n eentje meteen weer anderhalf uur in de trein te zitten om naar huis te gaan...

Nou....wat de sloombo's onder ons gaan doen weet ik niet maar deze jongen gaat zeker nog ff relax stappen met wat toffe gasten......of bij Ryu een afterparty pakken....:hedbang: :beerbang: :hedbang:

Cynthia zei:
is iedereen dan van plan na 't wokken uit te gaan? anders is het wel saai om daarna in m'n eentje meteen weer anderhalf uur in de trein te zitten om naar huis te gaan...

Misschien als je masters een lief verzoekje doet om mee te mogen rijden, scheelt je dat al een trein.
Ik durf alleen niet te zeggen hoe laat hij teruggaat (ik hoop vrij laat:)).
Hij moet mij toch in Nijmegen oppikken!

RichardV zei:
Misschien als je masters een lief verzoekje doet om mee te mogen rijden, scheelt je dat al een trein.
Ik durf alleen niet te zeggen hoe laat hij teruggaat (ik hoop vrij laat:)).
Hij moet mij toch in Nijmegen oppikken!

kan altijd natuurlijk, en ik ga terug als richard zijn glas leeg heeft......

Is dat het laatste of het 1e glas Robbert?;)

Begin er steeds meer zin in te krijgen... :)

Testo zei:
Nou....wat de sloombo's onder ons gaan doen weet ik niet maar deze jongen gaat zeker nog ff relax stappen met wat toffe gasten......of bij Ryu een afterparty pakken....:hedbang: :beerbang: :hedbang:

ohh brother wat heb ik gedaan :eek:

Hehe, de dames van plezier komen pas om 24:00 uur, dus valt best mee. Is echt niet dat we de hele avond al met die dames over de vloer zijn:)

Zal waarschijnlijk ook eens present zijn.

ey die villa was maar grapje hoor..

ik woon voor de albert hein in de groene container naast dbcie die in de bruine zit :D

Masters zei:
kan altijd natuurlijk, en ik ga terug als richard zijn glas leeg heeft......

Dat zou wel heel erg handig zijn, en natuurlijk veel gezelliger dan die treinreis in m'n uppie :(
mocht je nog een plekje hebben, zou ik heel graag meerijden!!!

RichardV zei:
Hehe, heb je wel een stevig matras dan voor mij?

lees net over Ryu z'n uitnodiging om in zijn enorme villa te overnachten. betekent dit dat jij en Masters toch niet 's avonds/'s nachts weer terugrijden naar Nijmegen, maar daar gaan pitten?

RichardV onze nieuwe koppelneef!:)

Cynthia zei:
lees net over Ryu z'n uitnodiging om in zijn enorme villa te overnachten. betekent dit dat jij en Masters toch niet 's avonds/'s nachts weer terugrijden naar Nijmegen, maar daar gaan pitten?

Wel joh, ik ga wel naar huis. Anders heb ik mot met de vrouw en de kleine.

Terug
Naar boven