El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij heb jij gewoon veel zin in hele andere dingen met de wok-gangers.johnny 01 zei:

Centaur zei:Volgens mij heb jij gewoon veel zin in hele andere dingen met de wok-gangers.![]()

Markywannabee zei:

Markywannabee zei:

krom staan? moet ik over jou heen leunen dan! wel fijn dat je glij middel meeneemd en dat je na mij ook nog andere toe laatCapoeirist zei:Is goed hoor, ga maar krom staan. Zal glijmiddel meenemen zodat de mensen na mij ook nog kunnen.![]()

bij jou slapen?RobertHosper zei:eeeh...zou het wel zo'n goed idee zijn als je weer bij mij wil pitten? dan blijf je wel op de logeerkamer hoor![]()
RobertHosper zei:eeeh...zou het wel zo'n goed idee zijn als je weer bij mij wil pitten? dan blijf je wel op de logeerkamer hoor![]()

Capoeirist zei:Is goed hoor, ga maar krom staan. Zal glijmiddel meenemen zodat de mensen na mij ook nog kunnen.![]()

DBC01 zei:

Infinity zei:Hoe gaan we het eigenlijk doen met het betalen van de drankjes?
Ja das een goeie he![]()

Markywannabee zei:krom staan? moet ik over jou heen leunen dan! wel fijn dat je glij middel meeneemd en dat je na mij ook nog andere toe laat![]()

nee idd! zoveel ervaring als jij erin heb ik niet! Nee ik lief ik heb helemaal geen ervaring erinCapoeirist zei:Ow je hebt nog niet zoveel ervaring... jij gaat gewoon krom staan voor me neus, je leunt maar ff op tafel ofzo...
nee gadver..laat maar..moet nog eten , lukt niet meer als ik je harige reet zie![]()
![]()

oei oei! dat word nog gezellig en druk aan mijn tafel danRichardV zei:We doen 2 tafels.
1 die hetero zijn, en 1 die marky willen palen!
mmm wat is palen?