Fitness Seller

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

• Topic Starter Topic Starter
Blackadder heeft betaald dus die komt wel denk ik :rolleyes:

:thumb:

Met een belg is het altijd gezellig :)

Nog 1 maand en 3 dagen!! Ik heb er veel zin in. :D

joooehoooe!!!Marky?ik heb betaald hoor..je kan komen hoor:)

Capoeirist zei:
Is goed hoor, ga maar krom staan. Zal glijmiddel meenemen zodat de mensen na mij ook nog kunnen. :)
krom staan? moet ik over jou heen leunen dan! wel fijn dat je glij middel meeneemd en dat je na mij ook nog andere toe laat:D

RobertHosper zei:
eeeh...zou het wel zo'n goed idee zijn als je weer bij mij wil pitten? dan blijf je wel op de logeerkamer hoor;):D
bij jou slapen?
we kruipen allemaal bij ryu samen in bed!

Hoe gaan we het eigenlijk doen met het betalen van de drankjes?

Ja das een goeie he;)

degene die het werk van die mus afmaakt trakteert

Markywannabee zei:
krom staan? moet ik over jou heen leunen dan! wel fijn dat je glij middel meeneemd en dat je na mij ook nog andere toe laat:D

Ow je hebt nog niet zoveel ervaring... jij gaat gewoon krom staan voor me neus, je leunt maar ff op tafel ofzo...

nee gadver..laat maar..moet nog eten , lukt niet meer als ik je harige reet zie :D ;)

En DBC : grazyland moet je niet aan denken maar doen ;)

Capoeirist zei:
Ow je hebt nog niet zoveel ervaring... jij gaat gewoon krom staan voor me neus, je leunt maar ff op tafel ofzo...

nee gadver..laat maar..moet nog eten , lukt niet meer als ik je harige reet zie :D ;)
nee idd! zoveel ervaring als jij erin heb ik niet! Nee ik lief ik heb helemaal geen ervaring erin:D

We doen 2 tafels.
1 die hetero zijn, en 1 die marky willen palen!

Palen, dat is het samen kijken naar de televisie, afgeleid van het gebruikelijke PAL-formaat wat in Nederland wordt gebruikt om televisiesignalen uit te zenden.

Terug
Naar boven