MuscleMeat

Het is definitief: Zaterdag 17 december DBB Midwinterwok!

RichardV zei:
Wodka jus geniet toch mijn voorkeur, maar de meeste van die halfbakken sportschool typetjes kunnen dat niet handelen ;)

Zeg Rambo....bewaar jij je praatjes nou maar ff want ik moet nog maar zien of je mijn bacotempo bij kan houden.:D

Enne....ik ga ook effe gezellie mee naar de Matrixx samen met mn gabber Hardgainers....dus dat wordt STAMPUUUUUUUUUUUUHHHHHHH:p

IK HEB ER ZIN IN!!!

Testo zei:
Zeg Rambo....bewaar jij je praatjes nou maar ff want ik moet nog maar zien of je mijn bacotempo bij kan houden.:D
Enne....ik ga ook effe gezellie mee naar de Matrixx samen met mn gabber Hardgainers....dus dat wordt STAMPUUUUUUUUUUUUHHHHHHH:p
IK HEB ER ZIN IN!!!

Met zijn allen naar the Matrixx!! YEAHHHHHHHHH!:D

Kunnen we mouwloos of worden we dan ook geweigerd net als in dat dorp....hoe heette het ook alweer......iets met verrotterdam ofzo....:D

Ik heb er ook zin in,gab!

Effe stampen in die toko daar.;)

Testo zei:
Kunnen we mouwloos of worden we dan ook geweigerd net als in dat dorp....hoe heette het ook alweer......iets met verrotterdam ofzo....:D
Ik heb er ook zin in,gab!
Effe stampen in die toko daar.;)

Testo ik weet dat je aardig los van god bent maar je gaat mij niet vertellen dat je op 17december met -10 graden in een mouwloos shirt over straat gaat lopen ;)

afterwok is dus in de matrix begrijp ik, party on whoeiiiiiiiiiiiiiiii :)

Ehhm....nog nooit van een jas gehoord,gab?

Hehe mouwloos is oke. Blote bast echter niet. Dus die kippenborstjes van jullie moeten wel netjes afgedekt blijven.

Wordt gezellie. Ben er al sinds 3 september niet meer geweest.
Technotrixx zowiezo nooit geweest.

RichardV zei:
Hehe mouwloos is oke. Blote bast echter niet. Dus die kippenborstjes van jullie moeten wel netjes afgedekt blijven.
Wordt gezellie. Ben er al sinds 3 september niet meer geweest.
Technotrixx zowiezo nooit geweest.

ik ben ook van de partij natuurlijk. en joachim komt ook bro.

Die lange gaat helaas niet mee wokken.
Maar dan maar aan de ZUUP.

RichardV zei:
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Je moet gewoon wat vindingrijker worden;) :D

Vindingrijker worden.. oftewel carpoolen en met me kop uit andermans raam hangen..nee nee ;)

Matrix is nog wel een goed idee trouwens! Ben ik al jaren niet meer geweest.

maaruh mooi mouwloos strak shirt, en dan onze volgevreten pensen eruit laten steken, gaan we doen :D

En na de matrix zoals het hoort shoarma gaan eten :p

geloof dat ik maar een hotel kamer ga boeken waar we gaan stappen... om te slapen that is..

Capoeirist zei:
Vindingrijker worden.. oftewel carpoolen en met me kop uit andermans raam hangen..nee nee ;)

Matrix is nog wel een goed idee trouwens! Ben ik al jaren niet meer geweest.

maaruh mooi mouwloos strak shirt, en dan onze volgevreten pensen eruit laten steken, gaan we doen :D

En na de matrix zoals het hoort shoarma gaan eten :p

geloof dat ik maar een hotel kamer ga boeken waar we gaan stappen... om te slapen that is..

Kun je samen met Testo in een bedje slapen;)
Ik laat gewoon iemand anders rijden in mijn auto:D

• Topic Starter Topic Starter
Testoooooooooooooooo ben je wakkerrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D

I'm always awake and razorsharp,my friend!:D

Ik bedoelde DBC,mijn waarde wokkameraad!:D

whahahaha Nijmegen? Ik ga denk ik weekje ergens anders logeren:D
Enne btw Testo snurkt..niet naast gaan liggen:p

Terug
Naar boven