Capoeirist zei:Ik heb er vet zin in in iedergeval. Eens kijken met wat voor schorum we hier allemaal posten.![]()
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Je moet gewoon wat vindingrijker worden

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Capoeirist zei:Ik heb er vet zin in in iedergeval. Eens kijken met wat voor schorum we hier allemaal posten.![]()

RichardV zei:Wodka jus geniet toch mijn voorkeur, maar de meeste van die halfbakken sportschool typetjes kunnen dat niet handelen![]()
RichardV zei:Wodka jus geniet toch mijn voorkeur, maar de meeste van die halfbakken sportschool typetjes kunnen dat niet handelen![]()
Testo zei:Zeg Rambo....bewaar jij je praatjes nou maar ff want ik moet nog maar zien of je mijn bacotempo bij kan houden.![]()
Enne....ik ga ook effe gezellie mee naar de Matrixx samen met mn gabber Hardgainers....dus dat wordt STAMPUUUUUUUUUUUUHHHHHHH![]()
IK HEB ER ZIN IN!!!

RichardV zei:

Testo zei:Kunnen we mouwloos of worden we dan ook geweigerd net als in dat dorp....hoe heette het ook alweer......iets met verrotterdam ofzo....![]()
Ik heb er ook zin in,gab!
Effe stampen in die toko daar.![]()

RichardV zei:Hehe mouwloos is oke. Blote bast echter niet. Dus die kippenborstjes van jullie moeten wel netjes afgedekt blijven.
Wordt gezellie. Ben er al sinds 3 september niet meer geweest.
Technotrixx zowiezo nooit geweest.
RichardV zei:Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet. Je moet gewoon wat vindingrijker worden![]()
![]()

Capoeirist zei:Vindingrijker worden.. oftewel carpoolen en met me kop uit andermans raam hangen..nee nee
Matrix is nog wel een goed idee trouwens! Ben ik al jaren niet meer geweest.
maaruh mooi mouwloos strak shirt, en dan onze volgevreten pensen eruit laten steken, gaan we doen![]()
En na de matrix zoals het hoort shoarma gaan eten![]()
geloof dat ik maar een hotel kamer ga boeken waar we gaan stappen... om te slapen that is..

RichardV zei:

Testo zei:

Dragonlady zei:whahahaha Nijmegen? Ik ga denk ik weekje ergens anders logeren![]()
Enne btw Testo snurkt..niet naast gaan liggen![]()