AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

kan idd , heb ik vaker gehoord ,.. het kan echter ook zijn dat de 600 is "gekenepen" en zo toch een max 25kw is.

nou, hij vertelde mij , dat je tijdens de les wel een zware motor mocht rijden, alleen tijdens het examen moet hij op 25kw rijden.

nu is hij dus "gewoon".

nou, hij vertelde mij , dat je tijdens de les wel een zware motor mocht rijden, alleen tijdens het examen moet hij op 25kw rijden.

nu is hij dus "gewoon".

Zoiets had ik idd ook gehoord ja, eigenlijk een rare regel omdat je dan het behalen van het rijbewijs weer 2 jaar licht moet rijden ???

Neemt natuurlijk niet weg dat dit wel fijner lessen is :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
Ik lesde ook op een zware motor, stond op papier 25kw, maar hij zei dat je zo niet goed leerde rijden plus dat die 500cctjes niet echt power hadden. Heb nog nooit begrenst gereden, lijkt me ook echt zo bagger.

je mag gewoon op zware motor lessen EN afrijden
dan krijg je gelijk 2 stempels op je rijbewijs
anders moet je over 2 jaar weer afrijden of als je 21 ben nog keer afrijden

mijn 1ste les was ook op een 25 kw voor de rest gewoon vol vermogen
wel saaie honda cbf 500

vandaag overigens men motor al opgehaald
zal zo ff foto plaatsen

2n930j.jpg

• #2.965
Mooie cat man :D

Vandaag ff gereden, maar sjezus, ben nog steeds sprake loos. Zo hard over een klaverblad ben ik nog nooit gegaan, knietje aan de grond voor het eerst op een klaverblad, had daarvoor het alleen op een rotonde voor elkaar gekregen.

Vol van de adrenaline daarna nog ff wheelies geprobeerd. Wat was dat kicken zeg, echt niet normaal.

Vandaag ff gereden, maar sjezus, ben nog steeds sprake loos. Zo hard over een klaverblad ben ik nog nooit gegaan, knietje aan de grond voor het eerst op een klaverblad, had daarvoor het alleen op een rotonde voor elkaar gekregen.

Vol van de adrenaline daarna nog ff wheelies geprobeerd. Wat was dat kicken zeg, echt niet normaal.

Minder stunten, meer normaal rijden:D

motorrijden is echt gaaf
helaas is het met die mong*len in de randstad levensgevaarlijk dus ik moet passen, je kan zelf nog zo goed opletten...1 debiel en je ligt in de kreukels

hmmmz was een "begane-grond" klaverblad neem ik aan ???

Op zo'n vehoogd klaverblad ( bvb a16 bij R'dam ) moet je dat echt niet proberen met die lasnaden in de bocht :eek: ,..... lig je zo in de nog niet motorvriendelijke vangrails

wilde trouwens ff vermelden, na mijn 2.5 uur rondcrossen eergister, ben ik nu echt "hooked" en kan niet wachten tot ik mn eerste motor heb...heb al 1500e bji elkaar gespaard deze maand ( gunstige maand haha )..

Maar zo een honda CBF 600, deze bv. lijkt me wel vet als 1e motor, meningen?
Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Ik ben meer voor het race type.

Mijn eerste echte motor was een Aprilia 250 cc :heart:

Laatst bewerkt:
  • #2.972
Ik word nu over een paar maanden 18 hoop ik.
En zit nu te kijken voor een motor.
Mijn ouders zouden mij graag zien op een 125cc 2t, maar dat word het zowiezo al niet.
Nu kreeg ik van een familie lid aangeboden om haar cb1 tekopen al zat ik meer te denken aan een 600cbr,gxr,r,zxr.
Omdat als ik 21 word verder wil gaan met de motor die ik dan heb alleen ontgrenst.
Is dit een goede keuze?

Ook vroeg ik me af rijd zn begrensde fiets nog steeds beter als een 125 vol vermogen?

Ik heb zelf geen moto, maar men vriendin haar vader wel..
Een suzuki hayabusa.. 1300cc.. Een bom op wielen ze :)

Als hij die moto start trillen de glazen in de kast :)

• #2.977
Ik word nu over een paar maanden 18 hoop ik.
En zit nu te kijken voor een motor.
Mijn ouders zouden mij graag zien op een 125cc 2t, maar dat word het zowiezo al niet.
Nu kreeg ik van een familie lid aangeboden om haar cb1 tekopen al zat ik meer te denken aan een 600cbr,gxr,r,zxr.
Omdat als ik 21 word verder wil gaan met de motor die ik dan heb alleen ontgrenst.
Is dit een goede keuze?

Ook vroeg ik me af rijd zn begrensde fiets nog steeds beter als een 125 vol vermogen?

Gewoon een 600 4takt kopen, geen 2takt rijden.

En als je mijn advies wil, gewoon 1 uitzoeken die enorm sexy is, dan kijken of ie ook lekker rijdt, zo niet, verder kijken :o

Terug
Naar boven