AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

En als je mijn advies wil, gewoon 1 uitzoeken die enorm sexy is, dan kijken of ie ook lekker rijdt, zo niet, verder kijken :o

Zo doe ik het ook altijd...Of ik pas wat plastische chirurgie toe en maak r sexy. :cool:
 
morgen m'n intakegesprek bij de rijschool, spannnennnd :P
 
woppa, eerste les achter de rug, langzame slalom 10x gedaan, 2x pilonnetje omgestoten, ging wel redelijk dus, verder een beetje geschakeld etc. maar ik moest nog wat rustiger rijden en niet steeds m'n handen op de rem/koppeling houden (tikje van het brommerrijden ;) )
 
woppa, eerste les achter de rug, langzame slalom 10x gedaan, 2x pilonnetje omgestoten, ging wel redelijk dus, verder een beetje geschakeld etc. maar ik moest nog wat rustiger rijden en niet steeds m'n handen op de rem/koppeling houden (tikje van het brommerrijden ;) )

Netjes bro!
 
Voldoet een CB1 ook, geen 600 slechts 400 maarjah?

Ja kan je ook doen, is wat lichter en 25kw maakt het niet veel verschil. Maar daarna is het wel minder leuk zo'n 400.
 
woppa, eerste les achter de rug, langzame slalom 10x gedaan, 2x pilonnetje omgestoten, ging wel redelijk dus, verder een beetje geschakeld etc. maar ik moest nog wat rustiger rijden en niet steeds m'n handen op de rem/koppeling houden (tikje van het brommerrijden ;) )

doe je goed
ook constante snelheid en dergelijk of gewoon bietje hakken en stoten erdoorheen :P ?

vandaag maar even wezen rijden met de donderpoesje ( thundercat )
iemand achterop 1ste versnelling voorwiel kwam toch mooi van de grond bij 8000 toeren ofzo :P was niet de bedoeling maar toch leuk

motorrijden blijft geweldig :P
 
Nieuwe helm gekocht! Hij zit echt heerlijk, kan niet wachten om 'm uit te testen op de snelweg.

Scorpion Exo Solid-700

* Fiberglass/Kevlar™ Matrix Shell: Quiet, aero-tuned design for wind-tunnel tested comfort. EPS-lined chin bar for additional protection.
* SpeedShift® quick-change shield system (patent pending): Easy, secure tool-less faceshield changes in ten seconds or less.
* EverClear® no-fog faceshield: Optically-correct shield with state-of-the art fog-free technology and anti-scratch hardened coating.
* KwikWick® moisture-wicking helmet liner and cheek pads: Breathable, easily removable and washable.
* Ventilation system: Adjustable, indexed front and rear vents with aero-tuned rear spoiler reduce lift, create vacuum and maximize airflow through helmet.
* Breath-deflector: Enhanced fog-free performance.
* Custom liner and cheek pad kits: Available in hot colors and wild patterns.
* Snell/DOT Certified.

293d2t3.jpg


2mo6068.jpg


24zw4yx.jpg
 
doe je goed
ook constante snelheid en dergelijk of gewoon bietje hakken en stoten erdoorheen :P ?

vandaag maar even wezen rijden met de donderpoesje ( thundercat )
iemand achterop 1ste versnelling voorwiel kwam toch mooi van de grond bij 8000 toeren ofzo :P was niet de bedoeling maar toch leuk

motorrijden blijft geweldig :P
redelijk constant, gewoon koppeling laten slippen en dan met je heupen swingen en een beetje bijsturen.
 
Het word a.s. zondag zo'n 18 graden (regio Eindhoven) volgens weeronline, ff lekker gummen dus!

:D
 
Het word a.s. zondag zo'n 18 graden (regio Eindhoven) volgens weeronline, ff lekker gummen dus!

:D

Dacht t wel ja !!!!!!!!!!

Regio eindhoven ! is nog redelijk in de buurt ook :D
 
de week erop lekker naar Assen sjezen met 6 vrienden ,... WK Super-bike kijken !!!

Hopen dat het dan ook goed weer is , want anders moeten we met de auto
 
de week erop lekker naar Assen sjezen met 6 vrienden ,... WK Super-bike kijken !!!

Hopen dat het dan ook goed weer is , want anders moeten we met de auto

6 man in 1 autotje! Altijd leuk :D
Assen is nog steeds dichtbij.... Welke datum is het precies?
 
één Tuono voor MacB

Aprilia_Tuono1000_Factory_stmz.jpg



:D
 
Back
Naar boven