XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Niet echt tenzij je extreme schade hebt aangericht meestal waarbij bewezen/aangetoond kan worden dat er sprake is van ernstige overtredingen/misdrijven.

a.k.a alcohol/drugs, harder dan 50km/h gereden te hebben?
 
Hoe zit dat trouwens met verzekering? ik kan wel een tuono kopen als ik eigenlijk nog 25kw MOET, maar kan ik hem oko zelf verzekeren en alles?
 
Ik vind de suzuki srad 600 toch wel erg mooi. Alleen ik heb geen idee hoe je hem op 25kw kunt krijgen? Met een testbank uitslag misschien, of is dat een onwijs gekloot en gedoe?
 
Hoe zit dat trouwens met verzekering? ik kan wel een tuono kopen als ik eigenlijk nog 25kw MOET, maar kan ik hem oko zelf verzekeren en alles?

zijn er kitjes voor te krijgen om em 25 kw op papier te krijgen ?
anders moet je zelf begrenzing regelen
en vermogenuitdraai en dan naar je verzekering gaan
mijn verzekering doet er iig niet moeilijk over
 
voor de bolle kontjes "srad" liefhebbers ...mijn beesje

Foto-TW6ABMBJ.jpg
 
Heb besloten om ook weer een motor te gaan komen.

I miss my r1 :(
 
Die was toch gejat? Hoe is dat afgelopen?

Dat was daarvoor.

geld van verzekering gehad, toen nieuwe gekocht.

Maar die later weer verkocht omdat ik een auto nodig had. Kon het niet alle twee betalen.

Maar nu weer centjes :P
 
Dat was daarvoor.

geld van verzekering gehad, toen nieuwe gekocht.

Maar die later weer verkocht omdat ik een auto nodig had. Kon het niet alle twee betalen.

Maar nu weer centjes :P
Ok, mooi :D
 
maar weet echt niet wat ik moet gaan kopen :/
 
dacht meer aan een z1000. leuk om mee te stunten.
144pktjes
 
a.k.a alcohol/drugs, harder dan 50km/h gereden te hebben?

alcohol,door rijden na ongeval,dodelijk ongeval. Meer de hogere klasse , mischien ook een kans bij snelheden boven de 200km/h omdat dit vrijwel onmogelijk is voor een 25kw fiets.

@MacB , Als je onbegrenst wilt rijden met een 25kw rijbewijs is een fiets die wel de mogelijkheid heeft (of alleen 25kw op kenteken heeft) wel aan te raden en geen 1000cc twin.
 
alcohol,door rijden na ongeval,dodelijk ongeval. Meer de hogere klasse , mischien ook een kans bij snelheden boven de 200km/h omdat dit vrijwel onmogelijk is voor een 25kw fiets.

@MacB , Als je onbegrenst wilt rijden met een 25kw rijbewijs is een fiets die wel de mogelijkheid heeft (of alleen 25kw op kenteken heeft) wel aan te raden en geen 1000cc twin.

nee snap ik,

maar een 600cc, die op kenteken van een lichte motorstaat, maar ONBEGRENST is, hoe werkt dat dan?

moet ik hem dan begrenzen, laten keuren ofzo voor kentekenbewijs, en vervolgens begrenzing weer eraf halen?
 
Back
Naar boven