Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

binnenpoot :P

Juist jah, dat is het goede woord ;)

vering van je voorvork is idd ook erg belangrijk :P

Ding vangt veel klappen op in sommige gevallen, kan ook veel mis mee zijn..

Mocht hij lek zijn: Meerdere malen op en neer drukken (moet weer goed uitveren), maar vooral, er mag geen olie/andere natte substantie op de binnenpoot zitten na meerdere malen veren

Laatst bewerkt:
Vering kan ook lekker.
Achtervering kan ook gaar zijn. Dus ff op je zadel drukken voor de in en uitdemping.
Ff erop erop zitten en op je stuur drukken,voor de in en uit demping

Sound van de 2 brothers

Wat zijn nou belangrijke punten waarbij je moet opletten als je de motor bij een particulier koopt?
Roest, papieren enzo, maar zijn er ook motorische zaken waarbij je goed moet uitkijken en speciaal bij zx6ren, wil namelijk voor zo'n kijken. Scaleo zal wel weten te vertellen waarbij ik daar moet opletten. ;)

De ZX-6R heeft geen problemen gekend en er is nooit een terugroep actie geweest voor modificaties. Buiten het normale inspectie rondje en het maken van een lange, goede proefrit zijn er geen bijzonderheden. Let ook ff op het balhoofd etc. ivm wheelies en stoppies.

wat een vreselijk vette motor dvo!:D

• Topic Starter Topic Starter
remschijven
remblokjes
remklauwen
banden
ketting
kettingwiel
slippende koppeling tijdens t rijden.
kwaliteit remmen
voorvork (testen door stuur los te laten)
framenummer

De ZX-6R heeft geen problemen gekend en er is nooit een terugroep actie geweest voor modificaties. Buiten het normale inspectie rondje en het maken van een lange, goede proefrit zijn er geen bijzonderheden. Let ook ff op het balhoofd etc. ivm wheelies en stoppies.

Ok hartstikke bedankt allebei. Deze info had ik ff nodig :)
Karma verdelen voordat.....

Heb je al een ZX-6R op het oog? Piccie?

Ik neem aan dat jij dat bent DvO, je bent behoorlijk kilotjes kwijt of niet? :P

Dat filmpje ben ik niet hoor :D
Is ook geen R1! :)

Pestkop :(

Fireblade toch op dat filmpje? CBR1000RR?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Volgens mij is t een kawa zx10r :)

Het enige waar ik van baal is dat ik geen seatpipes heb, ik vind dat tochw el zo vet.

Iemand trouwens een idee waar ik een motogp uitlaat vandaan kan halen, klinkt ook wel lekker namelijk hehe.

2006 wel

;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb je al een ZX-6R op het oog? Piccie?

Nouja ik ben me meer aan het oriënteren. Moet nog afrijden, maarja wil daarna wel een bike. Ik zat voor een '98er/'99er te kijken, dat zit in mijn prijsklasse. Maar is toch dat nieuwere model. Die uit 96 vind ik niks.
De prijzen verschillen ook wel, sommige 3200,- tot 4500,- afhankelijk van staat en km, maar toch..
Ik zag bijvoorbeeld deze op het wel bekende en niet nader te noemen forum van motors:
Is van Scuzz, dan weet je dat het onderhoud ook wel snor zit. Heeft 27000km gelopen, dus dat valt wel mee vind ik.
Ik ga gewoon een keer ff wat adresjes lang zodra ik me rijbewijs heb en kijken of het een beetje rijd :)

Terug
Naar boven