AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Nouja ik ben me meer aan het oriënteren. Moet nog afrijden, maarja wil daarna wel een bike. Ik zat voor een '98er/'99er te kijken, dat zit in mijn prijsklasse. Maar is toch dat nieuwere model. Die uit 96 vind ik niks.
De prijzen verschillen ook wel, sommige 3200,- tot 4500,- afhankelijk van staat en km, maar toch..
Ik zag bijvoorbeeld deze op het wel bekende en niet nader te noemen forum van motors:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is van Scuzz, dan weet je dat het onderhoud ook wel snor zit. Heeft 27000km gelopen, dus dat valt wel mee vind ik.
Ik ga gewoon een keer ff wat adresjes lang zodra ik me rijbewijs heb en kijken of het een beetje rijd :)

je zou eens kunnen kijken bij hhmotoren.nl die gats heeft echt super gave fietsen voor scherpe prijzen :)

2e2j78z.jpg

3zh1nd4.jpg

43wxc2w.jpg

2mo5afr.jpg

33w4aaf.jpg

+ filmpje

[googlevideo]-2441492997274734972&hl=nl[/googlevideo]

:D

DVO : Netjes. heb die uitlaten een keer live gehoord, djuw at een geluid.. Gozer van ons motorcluppie heeft dezelfde enkel heeft ie het antraciete van de zijkuipen matzwart laten spuiten.. wauw :) Maaruh neutraal zo gassen niet teveel doen ;)

Renegade : Mooie fiets!

Motor aanschaffen :

Kijk naar alles, totale staat van de fiets. Niet het poetswerk!

Banden kunnen je veel vertellen maar kunnen verwisseld zijn

kijk hoe de schijven eruit zien en of dat correspondeert met de km stand

kijk of er op de balhoofd aanslag en op de kroonplaat een beschadiging zit ivm schuiver.

Kijk naar bouten en moeren of er beschadigingen opzitten (kuipschroeven beschadigd dan heeft er een wannabe monteur aangesleuteld en/of is er teveel aangesleuteld)

Zoek goed naar krasjes op rare plaatsen.. steppies, frame, brug, uitlaat.

Rekeningen zijn altijd fijn om te hebben.....

thnx! Ja geluidje is super!

Ik wil die zijkappen ook antreciet grijs laten spuiten.. Zelfde kleur als de rest van de bike dus!

En neutraal gasssen is idd niet echt goed, maar wou em ff laten horen! :D

btw. heb je een pic van die fiets?

Vette bike, vette sound :)

thnx! Ja geluidje is super!

Ik wil die zijkappen ook antreciet grijs laten spuiten.. Zelfde kleur als de rest van de bike dus!

En neutraal gasssen is idd niet echt goed, maar wou em ff laten horen! :D

btw. heb je een pic van die fiets?

ik hoop dat het blok al een beetje warm was haha :D

maar wat een vette bike :thumbs:

wij gaan als het seizoen weer is begonnen echt wel weer een keer knallen :)

hehe een two brothers op een twee pitter als een vtr, dat is pas een soundje!

@Dvo, ik zou eerst die vierkante achterband maar eens vervangen, dat stuurt alweer een stuk scherper!

Zijn hier trouwens ook nog mensen met een SM?

@Dvo, ik zou eerst die vierkante achterband maar eens vervangen, dat stuurt alweer een stuk scherper!

Wat ben je allemaal van plan bro!:evil2:

Nouja ik ben me meer aan het oriënteren. Moet nog afrijden, maarja wil daarna wel een bike. Ik zat voor een '98er/'99er te kijken, dat zit in mijn prijsklasse. Maar is toch dat nieuwere model. Die uit 96 vind ik niks.
De prijzen verschillen ook wel, sommige 3200,- tot 4500,- afhankelijk van staat en km, maar toch..
Ik zag bijvoorbeeld deze op het wel bekende en niet nader te noemen forum van motors:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Is van Scuzz, dan weet je dat het onderhoud ook wel snor zit. Heeft 27000km gelopen, dus dat valt wel mee vind ik.
Ik ga gewoon een keer ff wat adresjes lang zodra ik me rijbewijs heb en kijken of het een beetje rijd :)

Die is idd van Scuzz, ken hem persoonlijk. Is samen met die van mij op de testbank geweest. Scoorde wel het minst aantal pk's aan het achterwiel van alle ZX-6R's die er die dag op de bank gingen (100 pk).

Verder een goede motor!

ik kan geen betere vinden, ik ga je maar gelijk geven :D

Mwaw, dat is echt de foto.. Volgens mij ging de vorige eigenaar alleen maar rechtdoor ermee :P

Haha nee.. Two brothers is stukje beter dan hotcam.. :P

Haha jij met je hotcam. Verdomme man. two brothers is zo verschrikkelijk geil. Die had ik er ook op zitten. Als ik dan door een tunnel blies. Ff terugschakelen en dan vol gas zo´n tunnel door. Automobilisten die dan hun alarmlichten aan gingen zetten en helemaal rechts gingen rijden. t*ring wat was dat mooi.

Waar heb je hem gekocht? Zoetermeer?

CHucky : Ik ben het aan het overwegen maar moet eerst eea verkopen om het te kunnen realiseren.

DVO : ik zal f kijken

Haha jij met je hotcam. Verdomme man. two brothers is zo verschrikkelijk geil. Die had ik er ook op zitten. Als ik dan door een tunnel blies. Ff terugschakelen en dan vol gas zo´n tunnel door. Automobilisten die dan hun alarmlichten aan gingen zetten en helemaal rechts gingen rijden. t*ring wat was dat mooi.

Waar heb je hem gekocht? Zoetermeer?

haha, ja ik ken t geluid in een tunnel.. Ik moest em ook ff testen :D

Ja heb em bij Hans van Wijk gekocht. Je kan em er nog tot zaterdag bewonderen ;)

Jah, gek hé, stond ook op het labeltje op de foto, smartass ;)

idd :p

Dat heb ik niet gezien tjaps :)

Had je em zien staan dan?

Terug
Naar boven