marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
Das toch niet zo moelijk te bedenken..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maar heb niet alles nodig. dus kwam wel goed uit. De rest heb ik zelf gespaard / bij elkaar geveegd
Heb een bedrag geleend 2500 euro en 1000 euro rood staan, voor studenten bij de postbankMaar heb niet alles nodig. dus kwam wel goed uit. De rest heb ik zelf gespaard / bij elkaar geveegd
totaal heb ik 3500 geleend alleen nog niks uitgegeven daarvan, wellicht ook niet alles nodig. En 3500 gespaard. heb intotaal bijna 7000 euro. Alleen moet ook nog kleding kopen.
kan ook wel 1000 euro van de lening afhalen of 1000 euro van het roodstaan weghalen. Alleen waarom ? Ik kan binnen 2 jaar wel dat bedrag bijelkaar sparen. Dus als ik daar van kan profiteren, waarom niet. Daarvoor wil ik tevens wel wat extra betalen.Zeker niet, daarom heb ik nog zon 1100 euro overkan ook wel 1000 euro van de lening afhalen of 1000 euro van het roodstaan weghalen. Alleen waarom ? Ik kan binnen 2 jaar wel dat bedrag bijelkaar sparen. Dus als ik daar van kan profiteren, waarom niet. Daarvoor wil ik tevens wel wat extra betalen.

, maar we hebben het nu over een pak ? Ik ga helemaal geen pak kopen aangezien je met een pak niet kan verschijnen op je werk aangezien je dan de broek moet aanhouden. Ik ga denk ik voor een textielenbroek in combinatie met een textielen jas of een lederen jas.dat zou ik ook bijna hebben als ik jou foto zie...........
oeps...............ben al getrouwd...........
![]()

Das best snel al. Ik zelf kan pas eind augustus afrijden.Donderdag afrijden, en nu maar hopen !. als ik em haal kan ik me rijbewijs met spoed aanvragen en kan ik vrijdag of zaterdag mijn motor ophalen !Dinsdag word die terug gevoerd naar 25kw
de dealer zei dat die aan het eind van volgende week wel klaar is.
Valt wel mee.
rev'it pakken schijnen nog welleens open te scheuren, zou daar dus niet naar kijken. just my opinion.

rev'it pakken schijnen nog welleens open te scheuren, zou daar dus niet naar kijken. just my opinion.

haha , heb ik toevallig idd eergister ook gehoord van een collega ,...
Heb zelf een dainese replica v Rossi,... bevalt goed hoor
Pak met airbag is ook leuk
![]()

, maar we hebben het nu over een pak ? Ik ga helemaal geen pak kopen aangezien je met een pak niet kan verschijnen op je werk aangezien je dan de broek moet aanhouden. Ik ga denk ik voor een textielenbroek in combinatie met een textielen jas of een lederen jas.
Een goeie helm en handschoenen. kleding koop ik bij : http://www.kalsbeekmotoren.nl/ echt een groot assortiment ze hebben echt alles.
Waarschijnlijk houd ik nog wel wat geld over, dan koop ik nog mooie alpinestar of sidi laarzen.
Die airbag heeft Simoncelli nu op zn hoofd zitten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

www.fc-moto.de
Ik denk dat half Belgie zijn kledij daar gaat kopen! of besteld!
Echt goeie prijzen daar!
staat geen adres op ,... Moet je het bestellen dan ? lijkt me niet zo fijn met motorkleding wat precies moet passen.![]()
Zou dat in die italiaanse genen zitten , een pruik,een neus sticker,AGv helmpjes, fel geel in t pak willen hebben en last but not least natuurlijk: Goed racen !
Is net rossi in zn jongere jaren![]()

Heb een bedrag geleend 2500 euro en 1000 euro rood staan, voor studenten bij de postbankMaar heb niet alles nodig. dus kwam wel goed uit. De rest heb ik zelf gespaard / bij elkaar geveegd
totaal heb ik 3500 geleend alleen nog niks uitgegeven daarvan, wellicht ook niet alles nodig. En 3500 gespaard. heb intotaal bijna 7000 euro. Alleen moet ook nog kleding kopen.
wat als je straks in een keer onverwachte grote uitgaven hebt?Waarom niet doorsparen tot je echt je geld hebt? Geld lenen voor zoiets is erg onverstandig, en dan ook nog het 1000 euro roodstaan als eigen geld beschouwen.wat als je straks in een keer onverwachte grote uitgaven hebt?

Voor wat dan ? op het moment woon ik nog thuis bij mijn moeder, en daar blijf ik nog wel een paar jaar. Bovendien is 3500 euro lenen niet veel, zoals ik al eerder had vermeld kan ik dat binnen 2 jaar wel terug betalen, zelfs in een jaar wel alleen dat zou dan betekenen dat ik niks anders met me geld zou kunnen doen![]()