- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat betaal je eigenlijk gemiddeld voor een grote beurt voor een ss motor? ik heb mijne zelf gedaan en was zo'n 150 kwijt aan onderdelen, maar ik hoor ook verhalen van 600eus.![]()

wat betaal je eigenlijk gemiddeld voor een grote beurt voor een ss motor? ik heb mijne zelf gedaan en was zo'n 150 kwijt aan onderdelen, maar ik hoor ook verhalen van 600eus.![]()
rij zelf een gs500 simpele techniek dus.@XXLtje; ikzelf niet maar in mijn directe omgeving meegemaakt dat iemand voor een auto een lening had afgesloten, rijd een tijdje lekker rond, betaald netjes zijn maandelijkse termijntjes aan de bank en rijd vervolgens zn auto totalloss. Niet gedekt door de verzekering, auto weg, nog een lening van een +/- 9000 euro open staan. Dan is het zuur dat je de eerst komende jaren maandelijks een paar honderd euro moet missen voor iets wat je niet hebt.
Maar.. brengen jullie de motor naar de dealert voor een beurt, of zijn jullie zelf handig in dit soort dingen?
Is er btw nog een leuke vrijgezelle [of één met een nietmoeilijkdoende vriendin] jongeman die me af&toe eens meeneemt achterop de motor [A]![]()
Is er btw nog een leuke vrijgezelle [of één met een nietmoeilijkdoende vriendin] jongeman die me af&toe eens meeneemt achterop de motor [A]![]()

hahaha, sorry ik moest echt ff lachen toen ik dit las, leeg je prive berichten maar, want de komende dagen zul je de stroom prive berichten niet bij kunnen houdenIs er btw nog een leuke vrijgezelle [of één met een nietmoeilijkdoende vriendin] jongeman die me af&toe eens meeneemt achterop de motor [A]![]()

kom eens op vakantie naar Curacao, en ik laat je alle mooie plekjes zien van het eiland!
problemen met mijn vrouw krijg ik niet, ik zeg gewoon dat ik een christen het eiland laat zien..........
![]()

hahaha, sorry ik moest echt ff lachen toen ik dit las, leeg je prive berichten maar, want de komende dagen zul je de stroom prive berichten niet bij kunnen houden![]()
]