AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

eindelijk heb ik mijn GS500e binnen bitches :D

eerst ff testritje maken en dan de reactie van mijn ouders checken (waarschijnlijk iets in de zin van :eek::o of :eek::mad:

We zijn er toch wel een beetje uit,

het wordt waarschijnlijk deze
Honda_CBR125R_2007_rouge_stgz.jpg

Toch lekker om te beginnen?
Ik stap na 2 jaar toch meteen over op zwaardere ;)
Maar ik vind het wel een mooie :D

We zijn er toch wel een beetje uit,

het wordt waarschijnlijk deze
Honda_CBR125R_2007_rouge_stgz.jpg

Toch lekker om te beginnen?
Ik stap na 2 jaar toch meteen over op zwaardere ;)
Maar ik vind het wel een mooie :D

Ga je spijt van krijgen!
Koop een echte motor, als je hem hebt en je rijd er een paar keer op begrijp je me wel.
En de over stap is wel groot van zoiets na vol vermogen van een gemiddelde toer/sport.:p..

idd, denk ook dat je daarvan spijt van gaat krijgen. Toen ik me motor rijbewijs had gehaald ben ik direct naar de dealer geweest en gekeken voor een motor, als eerst had ik in me hoofd een kawasaki 250r, maar deze beviel me helemaal niet, veel te klein en weinig vermogen, De dealer rade me gelijk een andere fiets aan, gewoon een 600cc :D Nu heb ik een r6 :)

idd, denk ook dat je daarvan spijt van gaat krijgen. Toen ik me motor rijbewijs had gehaald ben ik direct naar de dealer geweest en gekeken voor een motor, als eerst had ik in me hoofd een kawasaki 250r, maar deze beviel me helemaal niet, veel te klein en weinig vermogen, de dealer rade me gelijk een andere fiets aan, gewoon een 600cc :d nu heb ik een r6 :)

+1.

idd, denk ook dat je daarvan spijt van gaat krijgen. Toen ik me motor rijbewijs had gehaald ben ik direct naar de dealer geweest en gekeken voor een motor, als eerst had ik in me hoofd een kawasaki 250r, maar deze beviel me helemaal niet, veel te klein en weinig vermogen, De dealer rade me gelijk een andere fiets aan, gewoon een 600cc :D Nu heb ik een r6 :)

dat rijd toch ook k*t met 25kw? of heb je hem niet begrensd

R6 ligt iets boven m'n limiet van geld =P
ik heb nog nooit met koppeling gereden op een motor dus wil wel rustig beginnen. Kan ik ondertussen nog wat bijsparen oor mooie 1000cc :D
Maar ik vind het een mooie motor voor te beginnen en het kan dat hij weinig power heeft maar dan zal ik 2 jaartjes traag moeten optrekken he :p

ik heb nog nooit met koppeling gereden op een motor dus wil wel rustig beginnen. Kan ik ondertussen nog wat bijsparen oor mooie 1000cc :D
Maar ik vind het een mooie motor voor te beginnen en het kan dat hij weinig power heeft maar dan zal ik 2 jaartjes traag moeten optrekken he :p

Van een 125R meteen overstappen op een 1000cc? Niet slim imo. Is een Suzuki GS500 niks voor je?

je hebt er niet eens op proefgereden, je hebt gelest op een 500cc ofzo en rijdt op een R6, hoe kun je zoiets dus zeggen? zo'n lichte motor lijkt me juist ideaal, op bochtige weggetjes en in de stad is het gewoon relaxed, je hebt wel wat weinig vermogen, maar tegelijkertijd weegt zo'n ding ook geen drol = chill om te smijten.

lijkt me gewoon een prima bike om te beginnen hoor.

Van een 125R meteen overstappen op een 1000cc? Niet slim imo. Is een Suzuki GS500 niks voor je?

ben liever voor racers, is wel een mooie. Iemand van m'n klas heeft hem.
Maar ik ga toch liever voor de zware racers, maar ik doe alles rustig hoor.
Tot ik er iets van ken natuurlijk. Maar ik ga niet 2 jaar 125cc, dan even 600cc en dan naar 1000cc. Ik geef dan liever mijn geld aan ineens een 1000cc.
Ik ga zeker niet teveel gas geven als ik de motor nog niet ken hoor :D

:roflol: moeilijk he koppeling inknijpe en remmen

je hebt er niet eens op proefgereden, je hebt gelest op een 500cc ofzo en rijdt op een R6, hoe kun je zoiets dus zeggen? zo'n lichte motor lijkt me juist ideaal, op bochtige weggetjes en in de stad is het gewoon relaxed, je hebt wel wat weinig vermogen, maar tegelijkertijd weegt zo'n ding ook geen drol = chill om te smijten.

Idd niet proefgereden op de 250r, maar dat lijkt me logisch als je erop gaat zitten en dat ding gewoon te klein is. Toen ik mijn r6 ging ophalen had ik op nog niks anders gereden dan de lesmotor, toen ik erop stapte wist ik ook niet wat mij overkwam. Bovendien stuurt die gewoon lekker door de bochten.

Als ik van me 25kw af ben mooi 1000cc :D

125 CC is gewoon bagger, waardeloos, klote a wast of money.
Ten zij je graag zuigers vervangt en graag hoog toerig rijd.

Koop gewoon een 500cc. En wtf je bent 17 begin eerst gewoon met motor rijden. Misschien vindt je er geen klote aan. En dan is het zonde dat je veel geld aan een motor heb besteed. Want vergeet niet bij motor rijden komen veele kosten om de hoek rijden.
Mijn motor outfit bij elkaar 1500 euries. Heb dit jaar al een goeie 900 euro betaald aan onderhoud.

Ik raad je aan om net als de rest hier op een gs500 beginnen. Als je een paar 100 euro meer wilt uitgeven kopen een honda cb500. Honda is een stuk betrouwbader.

Geloof me koop eerst een naked of iets goedkoop. Je bent jong. Ik werd ook steeds overmoediger. Op een geve moment reed ik in elke bocht me steppie aan de grond ik pakte rotondes met hoge snelheid. En daar ging ik op me bek, door me eige schuld.
Ik baalde er niet zo hard van ik, kan gebeuren en ik heb geen achtelijk dure motor. Maar als je dus wel een duurde motor heb met kappen, dan baal je dus wel hard!

125 CC is gewoon bagger, waardeloos, klote a wast of money.
Ten zij je graag zuigers vervangt en graag hoog toerig rijd.

Koop gewoon een 500cc. En wtf je bent 17 begin eerst gewoon met motor rijden. Misschien vindt je er geen klote aan. En dan is het zonde dat je veel geld aan een motor heb besteed. Want vergeet niet bij motor rijden komen veele kosten om de hoek rijden.
Mijn motor outfit bij elkaar 1500 euries. Heb dit jaar al een goeie 900 euro betaald aan onderhoud.

Ik raad je aan om net als de rest hier op een gs500 beginnen. Als je een paar 100 euro meer wilt uitgeven kopen een honda cb500. Honda is een stuk betrouwbader.

Geloof me koop eerst een naked of iets goedkoop. Je bent jong. Ik werd ook steeds overmoediger. Op een geve moment reed ik in elke bocht me steppie aan de grond ik pakte rotondes met hoge snelheid. En daar ging ik op me bek, door me eige schuld.
Ik baalde er niet zo hard van ik, kan gebeuren en ik heb geen achtelijk dure motor. Maar als je dus wel een duurde motor heb met kappen, dan baal je dus wel hard!
een cbr125 is volgens mij 4takt. dus dat zuigers vervangen zal wel meevallen..

als je 125 of 250 wilt rijden kan je beter een 2takt nemen, die zijn wat pittiger dan een 4takt.

Ja is inderdaad 4 takt, maja.
Ik zal het toch maar op 125cc houden, kan nog altijd zien wat ik daarna ga doen he ;)

Terug
Naar boven