Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op straat doe ik zo gek niet meer, dat doe ik wel op het circuit een paar keer per jaar (en dan gaat het nog ff wat verder dan een velletje aan je rand) Gebruik het ding voornamelijk voor woon werk verkeer en om af en toe mee op vakantie te gaan.
Tja en daarom is het ook een Honda, moet er wel veel kilometers mee kunnen maken zonder dat ie kapot gaat. Heb al eens een kawa gehad maar daar werd ik ook niet vrolijk van.......+ vind maar weinig kawa's mooi. Ieder zijn ding.

. Was gewoon leuk dat deinen.
volgend jaar doe ik ook me r6 weg, denk dat ik een z1000 voor in de plaats. Al dat ongemakkelijke gedoe op zon racer is k*t, als je ff lekker naar DE wilt toeren moet je om het uur stoppen.
Voordeel hiervan is dat je minder hard door gaat rijden.
Omdat je meer snelheidsbesef hebt.

Zijn hier leden die Diabetes hebben en motorrijden
wat zijn jullie ervaringen ?
Hey,
de GSXR400 is uiteindelijk niet doorgegaan want er waren wat problemen met de verkoper. Deze was de eigenaar van een winkel en had het veel druk dus kon de motor geen nazicht geven en dus nog niet verkopen. Ik heb hier 3 weken op liggen wachten en elke keer zei hij dat hij tegen volgende week in orde was dus ik heb gewoon gezegd dat ik voor een andere ging zien. Ben nu op de Honda CBF500 gestuiterd en die spreekt me ook erg hard aan. Iemand ervaring met deze motor?
CBF500 was mijn lesmotor. Het is een rustige motor, met een comfortabele zit. Verder kan niet veel meer vertellen, want het is tevens de enige motor waarop ik heb gereden. Buiten een proefritje op een r6. Dus kan ik niet echt vergelijken.

hey werk jij bij de vliet? of was je daar afgelopen vrijdag? was namelijk aan het vissen en zag hem staan, wel vet ding met dat uitlaatsysteem ookEn hier de mijne:
![]()
![]()
Buell XB12Ss uit 2006
Heerlijke gooi- en smijtfiets![]()
Ben aan het overwegen om de remleidingen te vervangen door een stalen setje van HEL, heeft iemand ervaring met de Tech Aero Tank Bag van Alpinestars? Het voordeel ervan is dat je hem ook als rugzak kunt gebruiken.
Hypo's - Hyper
Medische keuringen, eigen verklaringen. Oogarts
Dat probleem zal je dus ook met de auto hebben? Ken genoeg mensen met suiker die gewoon rijden, neem altijd je medicijnen mee en wat eten, zodat je niet een dip krijgt of een hypo
IK wil binnen kort auto/moter rijbewijs halen, maar zijn ongeveer de maandelijkste kosten van een motor.