Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Ja!!! Heb nog geen idee wat eigenlijk. Nu het zover is wil ik het liefst alles hebben. :D

Ga nu lekker zeer veel proefritjes maken. Van 125 cc tot 1000 cc. :D

weird...

Laatst bewerkt:
Ik wou net zeggen. Ik kijk best vaak crashes om mijzelf bewust te houden dat je bloedserieus moet zijn op zo ding. 90% van de crashes zijn notabene de schuld van andere deelnemers. Puur omdat ze je niet zien.

Moet er niet aan denken als je dan ook nog iemand achter op hebt. Brrr :(

Wat een heerlijk weer toch om te rijden :D

Echt fantantastisch om na een saaie werkdag even te blazen !

Brrr, nee nee. We gaan een mooie roze helm en outfit uitzoeken voor loca. :)

Ik dacht dat er tegenwoordig ook weer andere opties zijn inplaats van alleen leer?

Ik dacht dat er tegenwoordig ook weer andere opties zijn inplaats van alleen leer?

De enige reden waarom ik ipv mijn leren overall m'n textiele winterpak aantrek, is als ik anders zou bevriezen.

Zat anders opties tegenwoordig, maar niks is zo veilig als leer.

Brrr, nee nee. We gaan een mooie roze helm en outfit uitzoeken voor loca. :)
dainese maakt vette pakken, kosten wel wat maar wel supervet

mijn vriendin heeft deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
krijg je echt overal complimentjes mee!

Ben de jongste van mn vrienden groep, dus ben nog een van de weinige die nog geen motor heeft. Ik wacht ook tot ik 21 dan kan ik gelijk op zwaar gaan.

Motor die me erg aanspreekt:

Kawasaki ZX7R

dainese maakt vette pakken, kosten wel wat maar wel supervet

mijn vriendin heeft deze:
krijg je echt overal complimentjes mee!

De herenvariant kost maar 2000 Euro en hangt bij Termaat motoren in maatje 52, is maar goed dat ik die niet uitgeprobeerd heb ;) .

De herenvariant heeft meer tribals over het hele pak, ziet er wel leuk uit maar voor 2000 Euro koop ik dan toch eerder een race-replica pak ;) . Heb nu Alplinestars RC-1 in het zwart.

Terug
Naar boven