- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
vet, hoeveel cc? 250 zeker?
heb je trouwens een gordel of moet je helm?
660 uit m'n hoofd, xtx blokje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vet, hoeveel cc? 250 zeker?
heb je trouwens een gordel of moet je helm?
dat zul je toch wel houden met die supersports, allemaal voor van die kleine k*tjapanners of italianen. met 1.90 wordt dat gewoon origamie.Tegenwoordig zijn het bijna allemaal brommers, want als je boven de 185 cm bent, ben je al te groot. Wat dat betreft is Kawa ook achteruit gegaan.
Ik praat overigens niet over de prestaties van de motoren, maar over het gevoel, dat je hebt als je erop zit. Kawa (is) was meer motor dan R1 en voorheen ook wat rauwer. Ik weet niet hoe dat nu is.
verkoop mij je oude uitlaat dan maarHeyhey,
na lang wachten heb ik eindelijk een andere motor aangeschaft namelijk een GS500Is wel een leuke motor maar heeft momenteel een standaard uitlaat... Zou deze graag willen vervangen dus ben naar een dealer geweest maar die had maar 1 uitlaat die daarop paste
Kennen jullie misschien een goede site waar ze uitlaten verkopen inclusief voor de GS500?? (Of winkel)Zou het liefst een carbon hebben, moet wel full zijn dus geen slip on en redelijk van prijs
Hij is van het jaar 2004.. Alvast bedankt!!!!
Ik heb al paar slip ons gevonden maar weet iemand dan wat het kost voor de rest ??
http://www.pipecity.com/Search/CategorySearch.cfm/_1/Street/_2/Suzuki/ManuID/14/_3/GS500/_4/2004
http://cgi.benl.ebay.be/IXIL-pot-echappement-Shorty-Suzuki-GS-500-E-F-GS500-GSE_W0QQitemZ260415092035QQcmdZViewItemQQptZFR_JG_Moto_Pi%C3%A8ces?hash=item3ca1f2f543&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A3|294%3A50
http://www.baysideperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=40_42_358_1922&products_id=10495
Passen deze op eender welke GS500 van 2004 ofniet? Want de dealer had daarstraks ook mijn chassisnummer nodig maar had geen enkel idee waarom xD
mijne is echt half doorgeroest nu.Probeer anders ook even een gsx-r 600 of een cbr 600rr. De oudere gixxers van 2000 tot 2003 zijn vrij groot.
net trouwens voor het eerst m'n knie aan de grond gelegd :+
hey
!
Ik zij de zx10(2003) van m'n collega nog steeds stront voor z'n ogen met m'n "brommer"( scheelt niet héél veel hoor
+ De R1 heeft meer van dat ouderwetse "rauwe" gevoel ,... je voelt de motor en je voelt het schakelen,.... wat het voor mij iig iets extra's geeft.
Op de zx10 lijkt alles wel geruisloos te gaan,... schakelen voel je niet en het blok hoor je amper,...
Neh, zonder gekheid, ik vind dus juist dat "rauwe" randje aan de R1 lekker, maar wss zijn er idd zat mensen die dat juist beschouwen als "rammelbak"en het een brommer noemen
![]()
Oké. Nee, off road is niet bepaald mijn smaak. Ik ben nu opzoek voor mijn eerste motor, het liefst een sport of naked. En omdat ik nog een beginners rijbewijs hebt, moet die voor de eerste twee jaar te knijpen zijn. Dus dan krijg je een 600 cc'er. Maar ik ben 1.97...
Ik heb al proefritjes gemaakt op een r-600, r6, en triumph street triple; alle drie waren te klein. Op een zx-6r heb ik alleen gezeten, en ik wist voldoende. Wel kwam ik goed uit op een Honda Hornet, alleen dat vind ik ook niet alles.
ZX12 moet jij denk ik ook wel kunnen hebben hoor ,.. kan wel met je meekomen dat de R1 idd wat laag is,... ikzelf ben 1.84m en zit er eigenlijk gewoon goed op, maar veel groter moet je idd niet zijn.
ZX10 van die collega is idd wel wat hoger dan mijn R1
(alleen dat geruisloos lopen,schakelen,......)
Die van mij is ook al serieus aan het roesten, ook één van de redenen waarom ik een nieuwe wilverkoop mij je oude uitlaat dan maarmijne is echt half doorgeroest nu.

Vandaag ff verveling en besloten een soundcheck te maken van me brommer met me nieuwe akrapovic demper alhier het ongein
http://www.youtube.com/watch?v=FK4RZpkJenE
Echt mooi geluidje al zeg ik het zelf.
en zker mooi geluidZo de motor is sinds vandaag binnenMeteen gereden natuurlijk al is nu helaas wel k*tweer geworden
![]()

Ik had zelf een ZX-9 en die was eigenlijk te klein voor me. In principe alle grote toermotoren zouden moeten "passen", denk ik. Daarnaast is off the road geschikt voor langere mensen, maja, dat moet net je smaak zijn.
RichardV had een ZX-12 en die is ook groot genoeg, volgens mij.