MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Oke das ****ed up. Ga je er wel iets goedkopers voor terug kopen. Goedkoop autotje+ goedkoop fietsje?
voorlopig eerst een auto, en over een tijdje weer een fiets, zal wel afkicken worden..

Weet iemand hoe het zit, ik heb gehoord dat je binnenkort pas vanaf je 24e "zwaar" mag rijden. is dit ook zo? en zo ja; wanneer word dit ingevoerd dan?
een vriendin van me heeft een rijschool, zal t wel ff navragen.. maar ze zeggen t al lang, alleen echt plannen hebben ze nog steeds niet..

Heel vet

ziet er goed uit

Heel slim, zo op een smalle weg waar kinderen fietsen...................:no: (om het nog maar niet te hebben over die tegenligger)

Wel een vette sound btw :x.

Laatst bewerkt:
Vandaag geslaagd voor AVB met 0 fout. :) Maandag AVD.

gefeliciteerd en hopelijk gaat het maandag net zo goed

Zeker bruut wheelie. **** de plekker. Motorijders hebben schijt aan alles:mad:

Mwah, ik heb even gewacht hoor op de kinders :P Deze wheelie viel nog wel mee, normaal kan het nog wel wat beter :D

Kun je ook slidend een bocht uit accelereren:D
Veel mooier als je in een bocht het rechte eind een mooi zwart streepje neer weet te leggen;)

Hahah Neej :P

Gister trouwens gereden met een vriend hij heeft een s1000rr. Gister daar dus ook even op mogen rijden, damn wat een vermogen zeg! 200pk ofzo heeft dat ding. Jammer dat die alleen een anti wheelie ding erop heeft zitten :P

Hahah Neej :P

Gister trouwens gereden met een vriend hij heeft een s1000rr. Gister daar dus ook even op mogen rijden, damn wat een vermogen zeg! 200pk ofzo heeft dat ding. Jammer dat die alleen een anti wheelie ding erop heeft zitten :P
Kan je toch uitschakelen? :p Die BMW's zijn idd bruut.

Ja, maar ik wist niet hoe, heb me er niet mee bezig gehouden :P Vond het supersport wel weer wennen trouwens hoor haha, Voor mij never nooit een ss meer.

Zijn er ook nog mensen op vakantie / paar dagen weg met de motor geweest ? Ik nog in de ardennen met een groepje was alleen wel k*t weer 2 dagen de rest was het mooi. We waren ook nog ergens uit geweest in belgie, iedereen frans dus ik verstond er niks van. Drank was wel el cheapo! één baco koste nog geen 3 euro :D Owja voor de geintereseerden ik ben natuurlijk die op de z1000 en die gast met chocomelk en die met de zwarte trui aan bij het uitgaan ;p

K*t weer ergens in belgie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uitgaan in belgie in the middle of nowhere.

Lekker chocolademelk drinken, we waren echt helemaal kapot van die lange rit in het k*t weer omdat we helemaal uit groningen komen. Ik had echt iets van 3 truien aan haha.

Ik heb nog een blade uit 95 te koop , voormalig stuntfiets. Moet wat onderhoud hebben. Motorblok in perfecte staat even als de rest van het mechaniek.

Terug
Naar boven