AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Om half één mijn eerste rijles, heb er erg veel zin in maar ben best zenuwachtig ::D
Iemand nog tips?

ga er van genieten het is en blijft erg leuk.(laat je weten hoe het was vind ik namelijk altijd wel leuke verhalen)succes met het weer trouwens

hier is 1.
Als je gaat stoppen/stilstaan steek dan wel ff je voet uit!Anders lig je zo dom voor lul!

Monsterquads for the win!

Zorg dat je nog dronken ben van de vorige avond, zo heb ik ook afgereden. En eigelijk ook al me lessen gedaan als ik het me goed herriner.

Er zal nog wel wat vodka in me zitten van gisteravond :D

gewoon relaxt zijn. Lekker losjes op de motor zitten. Komt alles wel goed.

ga er van genieten het is en blijft erg leuk.(laat je weten hoe het was vind ik namelijk altijd wel leuke verhalen)succes met het weer trouwens

Thanks mannen, het is hier echt bloedje heet en benauwd.....

Monsterquads for the win!

Er zal nog wel wat vodka in me zitten van gisteravond :D

Thanks mannen, het is hier echt bloedje heet en benauwd.....

wacht maar als je straks je pak aan hebt en een helm op en een warme motor onder je kont;):Dveel plezier straks

Net terug van het rijden, klein verslag:

Eerst uitleg over koppeling, schakelen etc en motorkleding gekregen.
We begonnen in de straat met wegrijden en bochtjes maken, ging vrij makkelijk.
Daarna op hetzelfde stuk oefenen met naar zn 2 schakelen. Vervolgens een stuk gaan rijden om bij een parkeer terrein te komen. Dat stukje rijden was echt vet gewoon, ik moet voorop, andere shemale (ofzoiets) moest achter me en de instructeur zat in de auto want hij vond het te warm haha. Die shemale had veel moeite met alles dus hun reden steeds een stuk achter me. Verder geen commentaar gekregen, alleen vergat ik vaak me richtingsaanwijzer..... Op parkeerterrein langzame slalom gedaan wat erg goed ging, niks omgereden en vrij constante snelheid (het zag er alleen niet erg mooi uit zei die maar het ging goed). Daarna halve draai wat best lastig was. Toen weer terug rijden en ik mocht weer voorop. Op de N weg 80 gereden en daarna stukje doorgetrokken tot de 100, echt een heerlijk gevoel. Geschakeld naar ze 4 of 5 ofzo. Nog wat rotondes gereden en toen kwamen er allemaal auto's tussen en was ik hun kwijt haha dus ik reed in me eentje.

Conclusie: fockin gruwelijk! Ga hem zeker halen moet alleen ff kijken hoe het met de financiën zit. Ik hoorde ook over een motorrijschool waar je 40 procent korting krijgt als je met zn 2en aanmeld om te lessen dus dat zou wel gunstig zijn!

klinkt al goed voor de eerste keer .heb je vroeger schakelbrommer gereden ofzo en was het ook de shemal der eerste keer ??

Vandaag motorexamen gehad (AVD). Hele aardige examinator. Stelde me goed op mn gemak, vond de theorie van de motor niet nodig en liet me meteen beginnen. Eerst even wennen natuurlijk, even los komen van de zenuwen, maar daarna verliep alles op rolletjes. Paar onnodige inhaalmaneuvers gemaakt. Maar voor de rest verliep alles goed.

Kortom: Rijbewijs is binnen :D

Vandaag motorexamen gehad (AVD). Hele aardige examinator. Stelde me goed op mn gemak, vond de theorie van de motor niet nodig en liet me meteen beginnen. Eerst even wennen natuurlijk, even los komen van de zenuwen, maar daarna verliep alles op rolletjes. Paar onnodige inhaalmaneuvers gemaakt. Maar voor de rest verliep alles goed.

Kortom: Rijbewijs is binnen :D

Gefeliciteerd man!!

Ik ga morgen bellen voor een eerste afspraak voor mijn lessen:cool:

gefeliciteerd met je rijbewijs nu lekker rijden

klinkt al goed voor de eerste keer .heb je vroeger schakelbrommer gereden ofzo en was het ook de shemal der eerste keer ??

Ja ooit 2 minuten geprobeert schakel te rijden maar dat was kansloos hahah. Shemale der eerste keer ook ja.

Congrats!

Ik ga morgen bellen voor een eerste afspraak voor mijn lessen:cool:

Nice, zal je zeker bevallen!

Thanks en relaxed! Laat ons weten wat je er van vond! Ben wel benieuwd!

Moet dus nog een afspraak maken he, maar heb er wel enorm zin in!

Ik zie dat je 20 bent. Ben je bijna 21? Anders moet je eerst nog 25KW rijden.

(Tenzij je dat zelf natuurlijk wilt :p).

Deze zomer, lees eind van deze maand word ik 21;)
Vandaar ook dat ik gewacht heb!

Nice, zal je zeker bevallen!

Hoop het wel ja, is al zeer lang een droom van me!!

Weet iemand hoe het zit, ik heb gehoord dat je binnenkort pas vanaf je 24e "zwaar" mag rijden. is dit ook zo? en zo ja; wanneer word dit ingevoerd dan?

Hebben ze het al jaren over. Maar is nog niks van waar.

Terug
Naar boven