AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik heb een bod openstaan op een Yamaha FZ6N uit 2004 in het rood.

Type 4 takt 4-cilinder
Koelsysteem vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud 600cc
Boring x slag 65,5x44,5mm
Compressie verhouding 12,2:1
Kleppen 4 kleppen per cilinder
Max. vermogen (opgave) 98 Pk (72 kW) @ 12.000 tpm
Max koppel (opgave) 63,1 Nm @ 10.000 tpm


Verkocht, maar alsnog op het internet zetten.
BALEN!
 
JohnnybGood; zei:
OK, zal dat er eens op naslaan, thanx!
Kijk overigens naar 2006-2008. Twijfel nog tussen de wendbaarheid van de 600 of de super acceleratie naar de 300 van de 1000 :D
Mij lijkt 600 leuker, bochten blijven leuk, aan een hoop trekkracht wen je snel.
 
Mij lijkt 600 leuker, bochten blijven leuk, aan een hoop trekkracht wen je snel.

:stupid:

Heerlijk dat bochtenwerk, en een 600 trekt ook hard hoor ;)
Met een 1000 kun je ook nooit in de hoge touren rijden in NL.
Ja, in z'n 1 :clown:
 
Deze is ook vet
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Had ook ergens gelezen dat ze niet meer te koop zijn. Kan dat alleen niet meer terug vinden.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------



Ducs zijn ook wel vet.
Klinkt beetje arrogant, maar kwam laatst een 1198 tegen met 2x akra eronder.
Ik vergeleek dat met mijn geluid, toen vond ik zijn geluid minder voorstellen dan ik had verwacht. Toen ik nog op een GS500 reed vond ik dat ****ing sick, nu gaat het moeilijk worden om kwa db's in de buurt te komen. Of je het mooi vind is een 2de

Vanaf 2,00
http://www.youtube.com/watch?v=EekSPEI84CM
Heerlijk in een tunnel.
(Dit is mijn R6)

Had hem al eens gezien , idd echt sick . Zeker voor een R6

Heb je misschien rijdende filmpjes van je r6 . Benieuwd of die uitlaat positief of negatief is voor de prestaties .
 
:stupid:

Heerlijk dat bochtenwerk, en een 600 trekt ook hard hoor ;)
Met een 1000 kun je ook nooit in de hoge touren rijden in NL.
Ja, in z'n 1 :clown:

Mwah, een 1000cc is leuk voor koppel

Voor de rest is het niet nodig. Beide gaan snel zat, en je mag maar 120 in nederland :)
 
Had hem al eens gezien , idd echt sick . Zeker voor een R6

Heb je misschien rijdende filmpjes van je r6 . Benieuwd of die uitlaat positief of negatief is voor de prestaties .

Ja het is wel abnormaal hard :p Heb pas 1 R6 gezien 2000 model die dit ook heeft. Aangezien die er ook niet op hoort/mag. De demper zit eigenlijk in de uitlaat die heb ik nu vervangen door 2 open pijpjes met DB Killers, heb 1x ook de Db Killers eraf gehaald. Damn dat had ik ook moeten filmen, dat was echt ongelooflijk sick!

Rijdende filmpjes heb ik nog niet, wel eentje die er op lijkt even opzoeken.

Binnenkort ga ik wel keer filmpje maken, bij een leuke tunnel :D

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=psjR2u5PbAw

Tada
 
eleo; zei:
:stupid:

Heerlijk dat bochtenwerk, en een 600 trekt ook hard hoor ;)
Met een 1000 kun je ook nooit in de hoge touren rijden in NL.
Ja, in z'n 1 :clown:

Waar slaat die emoticon op als je het met me eens bent? Zien dat ook altijd op mf, maar snap er niets van ???.
 
:stupid:

Heerlijk dat bochtenwerk, en een 600 trekt ook hard hoor ;)
Met een 1000 kun je ook nooit in de hoge touren rijden in NL.
Ja, in z'n 1 :clown:

Maar dan zit je ook al op de 150 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=A09Pr7B1M3c

Maar goed, mn eerste proefrit op een Honda Fireblade was ff schrikken in de bochten, kreeg m dr moeizaam door omdat ik m niet om durfde te leggen. Toch bleek dat de enige manier. later ging het wel. Maar de acceleratie van 180 naar 240 tijdens een inhaalmanouvre was top! En dan deed ik nog niet eens gek...

Blijft een moeilijke keuze :o
 
Nicee!

146 + 83 euro :(

Boete met de motor. 1x15km en 1x23km te hard. Hopen dat die tering flitspalen snel het land uit gaan!
 
Nicee!

146 + 83 euro :(

Boete met de motor. 1x15km en 1x23km te hard. Hopen dat die tering flitspalen snel het land uit gaan!

Geef de flitspalen maar de schuld, jij stoute flitspaal jij :roflol: .
 
ben aan het kijken voor een eerste fiets, en vind een KTM wel heel gaaf. Iemand ervaring?
 
Dennisik; zei:
Nicee!

146 + 83 euro :(

Boete met de motor. 1x15km en 1x23km te hard. Hopen dat die tering flitspalen snel het land uit gaan!

heb gelukkig een garmin die mij daar tegen beschermt :).
 
die 990 smr vind ik een onwijs gaaf ding!
Wil alleen niet een hele dure kopen als eerste fiets. Wil rond de 2.000 á 2.500 uitgeven, en dat ga ik niet redden.
 
die 990 smr vind ik een onwijs gaaf ding!
Wil alleen niet een hele dure kopen als eerste fiets. Wil rond de 2.000 á 2.500 uitgeven, en dat ga ik niet redden.

Dan kom je toch uit op een ouder model 1-cilinder. Heb zelf wel een keer op een 640 sm gereden, rijdt super maar van die dikke klappen moet je houden. Oudere modellen schijnen wel onderhoudsgevoelig te zijn, het is geen honda ofzo, maar dat heb ik alleen van horen zeggen. En daarbij wordt een KTM meestal niet gebruikt voor woon-werk verkeer te tuffen dus als je een oudere hebt is de kans groot dat er heel wat kilometers mee geraced zijn.
 
Heb nog een DRZ 400 SM staan op 25kw kenteken, 4.000eu zo meenemen ;)

ga toch maar voor een 1100 of 1150 gs van bmw, lijkt me wat meer geschikt voor hetgeen ik wil.
 
Back
Naar boven